رایان رینولدز و جان کرازینسکی در کمدی جدید Imaginary Friends

امتیاز دهید post

استودیو پارامونت قصد ساخت فیلم کمدی فانتزی جدید به نام «دوستان خیالی» را دارد و قرار است دو بازیگر محبوب یعنی رایان رینولدز و جان کرازینسکی در نقش‌های اصلی بازی کنند.
ظاهرا قرار است با ترکیبی از «Drop Dead Fred» و «دکتر دولیتل» روبرو شویم. «دوستان خیالی» ماجرای مردی را روایت می‌کند که می‌تواند دوستان خیالی آدم‌ها را ببیند و با آنها حرف بزند و با آنهایی که فراموش‌ شده‌ یا دور افتاده‌اند، دوست شود. با این وجود، برخی از این دوستان خیالی که کمبود عشق و دوستی داشته‌اند، کمی خبیث شده‌اند و حالا شخصیت رینولدز وظیفه دارد دنیا را از دست این شیاطین نجات دهد.
کرازینسکی علاوه بر قرار گرفتن مقابل دوربین، نوشتن فیلم‌نامه، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز بر عهده خواهد داشت. ممکن است رینولدز نیز در نوشتن فیلم‌نامه همکاری کند. هنوز تاریخ دقیقی برای زمان اکران «دوستان خیالی» اعلام نشده است.
از ۱۳ دسامبر، «شش زیرزمین» با بازی رینولدز روی نت‌فلیکس قرار می‌گیرد و از ماه جولای بازی او در «مرد آزاد» را خواهیم دید. کرازینسکی هم‌اکنون مشغول مراحل پس‌تولید دنبالهٔ «یک مکان ساکت» است که ماه مارچ اکران خواهد شد.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ جیمز وایت در سایت empireonline.com است.

نوشته رایان رینولدز و جان کرازینسکی در کمدی جدید Imaginary Friends اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط