نیل پاتریک هریس به بازیگران Matrix 4 پیوست

امتیاز دهید post

خبرهای قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «ماتریکس» باز هم همه را شگفت‌زده کرد. نه فقط به خاطر خبر ساخت این قسمت جدید به طور کلی (که به اندازه‌ی کافی حیرت‌انگیز است)، بلکه به خاطر ستارگانی که نام آن‌ها در این پروژه به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد نیل پاتریک هریس در کنار کیانو ریوز و کری-ان ماس در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.
لانا واچوفسکی، که جزو تیم نویسندگان سه‌گانه‌ی اصلی «ماتریکس» بوده و کارگردانی این فیلم‌‌ها را برعهده داشته است، برای ساخت این فیلم جدید برگشته است. ریوز نیز بار دیگر قرار است در نقش نئو و ماس نیز در نقش ترینیتی بازی کند. یحیی عبدالمتین دوم که پیش از این در «آکوامن» به ایفای نقش پرداخته بود برای بازی در نقشی که از جزییات آن اطلاعتی در دست نیست، به بازیگران این فیلم پیوسته است. با این حال گمان می‌رود جوانی‌های شخصیت مورفئوس را که در سه‌گانه‌ با بازی لارنس فیشبرن به تصویر کشیده شده بود، جلوی دوربین ببرد.
در مورد نقشی که هریس قرار است بازی کند نیز اطلاعاتی در دست نیست. این فیلم بزرگ‌ترین فیلم در کارنامه‌ی کاری اخیر هریس خواهد بود، با اینکه او تا به حال در فیلم‌هایی مثل «دختر گم‌شده» و The Muppets نیز بازی کرده است. او هم‌چنین در تلویزیون سریال‌های موفقی مثل «مجموعه حوادث ناگوار» و «آشنایی با مادر» را داشته است.
فیلم‌برداری جدیدترین فیلم «ماتریکس» اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در سایت www.empireonline.com است.

نوشته نیل پاتریک هریس به بازیگران Matrix 4 پیوست اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط