ایمی آدامز و لورا درن تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جدید HBO

امتیاز دهید post

اچ‌بی‌او در حال ساخت سریالی براساس رمان The Most Fun We Ever Had کلیر لومباردو است که ایمی آدامز و لورا درن از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.
این رمان داستان چهار خواهر را دنبال می‌کند که هر کدام از آن‌ها با وجود ازدواج موفق پدر و مادرشان، دچار مشکلات زیادی هستند. اوضاع این خانواده با ورود پسری که در حقیقت برادر این خواهرها بوده و ۱۵ سال پیش رها شده است، تغییر می‌کند. لومباردو علاوه بر اینکه یکی دیگر از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهد بود، فیلم‌نامه‌ آن را نیز خواهد نوشت.
در سال‌های اخیر، هم درن و هم آدامز پیش از این با داستانی‌هایی مشابه با این موضوع، حضوری موفق در سریال‌های اچ‌بی‌او داشته‌اند. درن جایزه‌ی امی را برای بازی در فصل اول «دروغ‌های کوچک بزرگ» و جایزه‌ی گلدن‌گلوب را برای فصل دوم این سریال برد. او هم‌چنین برای فیلم «داستان» این شبکه نامزد دریافت جایزه‌ی امی و گلدن‌گلوب شد. آدامز نیز یک جایزه‌ی امی و یک نامزدی دریافت جایزه‌ی گلدن‌گلوب را برای بازی در سریال کوتاه «چیزهای تیز» و هم‌چنین یک نامزدی امی برای بهترین سریال کوتاه به عنوان تهیه‌کننده‌ی «چیزهای‌ تیز» را از آن‌ خود کرد.
The Most Fun We Ever Had، که اولین رمان لومباردو نیز است، اولین بار در ماه ژوئن چاپ شد و به یکی از پرفروش‌‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز تبدیل شد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جو اوترسون در سایت www.variety.com است.

نوشته ایمی آدامز و لورا درن تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جدید HBO اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط