واکنش جیمز گان به اظهارنظر جنجالی مارتین اسکورسیزی

امتیاز دهید post

به نظر می‌رسد ماجراهای نظرات جنجالی در مورد فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تمامی ندارند. وقتی که مارتین اسکورسیزی، کارگردان «مرد ایرلندی» گفته بود که این فیلم‌ها جزیی از سینما نیستند، واکنش‌های زیادی را در پی داشت. یکی از آن‌ها واکنش اخیر کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس «نگهبانان کهکشان» جیمز گان بوده است.
باید گفت که گان سهم خودش را از رسوایی‌های شبکه‌های اجتماعی در طی این سال‌ها داشته است، که از میان آن‌ها می‌توان به توییت‌های توهین‌آمیزی که منجر به اخراج او توسط دیزنی شد، اشاره کرد. گان در پستی در اینستاگرام خود این‌طور به اظهارنظر اسکورسیزی واکنش نشان داد:

“خیلی از پدربزرگ‌های ما فکر می‌کردند تمام فیلم‌‌های گانگستری مثل هم هستند و برای آن‌ها ارزشی قائل نمی‌شدند. حتی بعضی از پدران آن‌ها نیز همین فکر را در مورد فیلم‌‌های وسترن می‌کردند و فکر می‌کردند فیلم‌های جان فورد، سام پکینپا و سرجو لئونه همگی مثل هم هستند. من یکی از عموهای بزرگم را به یاد دارم که وقتی برای او از «جنگ ستارگان» می‌گفتم، به من گفت:” من آن را وقتی به آن ۲۰۰۱ می‌گفتند هم دیدم و واقعا کسل‌کننده بود”. فیلم‌های ابرقهرمانی فیلم‌‌های گانگستری/کابویی/ فضایی امروزی هستند. بعضی از فیلم‌های ابرقهرمانی افتضاح هستند و بعضی زیبا هستند. درست مثل فیلم های وسترن و گانگستری (و یا مثل هر فیلم دیگری در سینما)، قرار نیست همه از آن‌ها خوششان بیاید، حتی ممکن است بعضی از نوابغ ‌آن‌‌ها را دوست نداشته باشند. و این هیچ مشکلی ندارد.”

این مطلب برگرفته از نوشته‌ی رایان لاتانزیو در سایت www.indiewire.com است.

نوشته واکنش جیمز گان به اظهارنظر جنجالی مارتین اسکورسیزی اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط