Joker پرفروشترین فیلم با محدودیت سنی برای تماشا در سطح جهانی شد

امتیاز دهید post

«جوکر» رکورد «ددپول ۲» را شکسته و به پرفروش‌ترین فیلم با محدودیت سنی در سطح جهانی با ۷۸۸.۱ میلیون دلار تبدیل شد.
«ددپول ۲» در سال ۲۰۱۸، ۷۸۵ میلیون دلار فروش داشته و قسمت اول این فیلم نیز در سال ۲۰۱۶، ۷۸۲ میلیون دلار فروش داشت. در چهارمین هفته‌ی اکران، «جوکر» در حال رقابت با Maleficent: Mistress of Evil برای در صدر ماندن در جدول فروش هفتگی پیش از هالووین آمریکای شمالی است.
«جوکر» بعد از اکران اولیه‌اش در ۴ اکتبر در آمریکای شمالی ۲۵۸ میلیون دلار و ۵۲۹.۵ میلیون دلار از فروش جهانی به دست آورد- البته فروش این فیلم با نگرانی‌هایی در مورد مسائل امنیتی و حاشیه‌هایی به همراه بود. در بسیاری از مجلات از این صحبت شده بود که «جوکر» خشونت را ترویج می‌کند و این موضوع باعث شد در سینماهای سرتاسر آمریکا تمهیدات امنیتی زیادی در نظر گرفته شود.
البته این نگرانی‌‌ها به هیچ وجه تماشاگران را از تماشای این فیلم منصرف نکردند. کمپانی برادران وارنر به همراه چند کمپانی‌ دیگر این فیلم را ساخته و این کمپانی به تنهایی ۶۲.۵ میلیون دلار برای ساخت این فیلم خرج کرد.
از دیگر فیلم‌هایی با محدودیت سنی که در سطح جهانی فروش خوبی داشتند می‌توان به «ماتریکس: بارگذاری مجدد» ۲۰۰۳، «آن» سال ۲۰۱۷(۶۹۷ میلیون دلار) و «مصائب مسیح» سال ۲۰۰۳ (۶۲۲.۳ میلیون دلار) اشاره کرد.
رایان رینولدز در توییترش این موفقیت «جوکر» را تبریک گفت.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی دیو مک‌ناری در سایت www.variety.com است.

نوشته Joker پرفروشترین فیلم با محدودیت سنی برای تماشا در سطح جهانی شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

پرسش پاسخ فارسی

پرسش پاسخ سوالات تفریحی
پرسش پاسخ سوالات هنری و زندگی
پرسش پاسخ سوالات درسی
پاسخ به سوالات کامپیوتری و تکنولوژی

مطالب مرتبط