دیوید بنیاف و دی.بی وایس از ساخت سه‌گانه Star Wars انصراف دادند

امتیاز دهید post

دیزنی در ماه مه اعلام کرد قرار است دیوید بنیاف و دی.‌بی وایس سه‌گانهٔ «جنگ ستارگان» را برای سال ۲۰۲۲ بسازند. اما به گزارش هالیوود ریپورترز، سازندگان «بازی تاج‌وتخت» از ساخت این پروژه انصراف دادند. آنها قراردادی با نت‌فلیکس برای ماه آگوست امضا کرده بودند و فشردگی پروژه‌ها آنها را مجبور به حذف «جنگ ستارگان» کرد.
بنیاف و وایس در بیانیه‌ای اعلام کردند:

ما عاشق «جنگ ستارگان» هستیم. وقتی جرج لوکاس این فیلم را ساخت، ما هم با آن ساخته شدیم. فرصت صحبت کردن دربارهٔ این فیلم با لوکاس و تیم کنونی «جنگ ستارگان» یک اتفاق هیجان‌انگیز بود و ما همیشه مدیون این حماسه که باعث تغییر خیلی چیزها شد خواهیم بود. اما به دلیل محدودیت زمانی، حس کردیم که نمی‌توانیم به اندازهٔ کافی برای «جنگ ستارگان» و پروژهٔ نت‌فلیکس وقت بگذاریم. بنابراین با کمال تأسف از ساخت این سه‌گانه صرف‌نظر می‌کنیم.

از قرار معلوم، مدیر لوکاس فیلم، کاتلین کندی، این فرصت را برای آنها در نظر گرفته تا هروقت زمان آزاد داشتند بتوانند ساخت دو یا سه‌ فیلم را بر عهده بگیرند: «بنیاف و وایس دو روایتگر فوق‌العاده هستند. امیدواریم فرصتی پیش بیاید تا تمام تمرکز آنها را روی پروژهٔ «جنگ ستارگان» داشته باشیم».
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ هاله کیفه در سایت vulture.com است.

نوشته دیوید بنیاف و دی.بی وایس از ساخت سه‌گانه Star Wars انصراف دادند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط