مارک رافلو درباره اهمیت فیلم Dark Waters میگوید

امتیاز دهید post

مارک رافلو، این بازیگر معروف و فعال محیط‌ زیست، به شنیده شدن پیام مهم کتاب رابرت بیلوت، به نام Exposure، کمک بزرگی کرده است.
این کتاب در مورد ماجرای درگیری طولانی این نویسنده با کارخانه مواد شیمیایی دوپون است که در آن پرده از اسرار این شرکت و تمام ضررهایی که این کارخانه در طی سال‌ها به محیط زیست زده و جان هزاران نفر را به خطر انداخته است، برمی‌دارد.
رابطه رافلو با داستان این فیلم فقط به خاطر علاقه شخصی او به این موضوع نیست، بلکه او در فیلم «آب‌های تیره» به کارگردانی تاد هینز، که در روز ۲۲ نوامبر اکران شد، در نقش شخصیت اول داستان بازی می‌کند. این فیلم داستان این رسوایی را در قالب یک داستان اکشن هیجان‌انگیز با بازی آن هتاوی و تیم رابینز روایت می‌کند که در نهایت به محکوم شدن دوپون به پرداخت غرامتی۶۰۰ میلیون دلاری می‌انجامد.
مجله Entertainment Weekly در مورد اهمیت داستان بیلوت با رافلو مصاحبه کرد:

من باب را به خوبی می‌شناسم و احترام زیادی برای او و کاری که کرده است قائلم. دوست دارم به رسیدن این اطلاعات به گوش مردم در سرتاسر دنیا کمکی کرده باشم. موضوع واقعا مهمی است. رسانه‌ها به اندازه کافی به این موضوع نپرداخته‌اند و این اتفاقی است که بر روی زندگی همه ما تاثیر می‌گذارد. اهمیت این موضوع از اختلافات سیاسی و ایدئولوژی فراتر می‌رود. به نظرم محیط زیست تنها موضوعی است که اهمیت آن برای همه یکسان است.

نسخه صوتی کتاب Exposure نیز به تازگی منتشر شده است.
این مطلب از نوشته دیوید کنفیلد در سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

نوشته مارک رافلو درباره اهمیت فیلم Dark Waters میگوید اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط