پیتون رید کارگردان قسمت سوم Ant-Man خواهد بود

امتیاز دهید post

با امضای قرارداد پیتون رید به عنوان کارگردان، ساخت قسمت سوم «انتمن» رسمی شد.
پل راد بار دیگر در نقش شخصیت اصلی این فیلم بازگشته و انتظار می‌رود اوانجلین لیلی و مایکل داگلاس نیز در قسمت سوم حضور داشته باشند. هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات این فیلم در دست نیست. با اینکه تاریخ پخش این فیلم هنوز مشخص نشده است اما منابعی گفته‌اند که فیلم‌برداری این فیلم، که تهیه‌کنندگی ن برعهده‌ی کوین فایگی خواهد بود، اواخر سال ۲۰۲۰ شروع شده و احتمالا در ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.
این فیلم نمونه‌ی نادری از مواردی است که تمام فیلم‌‌های مربوط به یک شخصیت دنیای مارول را یک کارگردان، کارگردانی کند (البته رایان کوگلر برای کارگردانی دنباله‌ی «پلنگ سیاه» برمی‌گردد). استودیوی مارول معمولا دوست دارد از دیدگاه‌های متفاوتی برای به تصویر کشیدن ماجراهای قهرمان‌هایش استفاده کند. در مورد رید اما به نظر می‌رسد این استودیو باور دارد او در مورد دنیای انتمن اطلاعات زیادی داشته و می‌‌خواهد سه‌گانه‌ی این شخصیت را با کارگردانی خود رید به پایان برساند.
این فیلم پنجمین بازی راد در نقش این قهرمان کوچک خواهد بود. علاوه بر دو قسمت اول«انتمن»، او در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: پایان بازی» نیز در همین نقش بازی کرده است. فیلم اصلی در سال ۲۰۱۵ در سطح جهانی ۵۱۹.۳ میلیون دلار و «انتمن و وسپ» سال گذشته ۶۲۲.۷ میلیون دلار فروش داشت.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جاستین کرول در سایت www.variety.com است.

نوشته پیتون رید کارگردان قسمت سوم Ant-Man خواهد بود اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط