جلسه پرسش و پاسخ فیلم Once Upon a Time in Hollywood

امتیاز دهید post

فرصتی در اختیار طرفداران فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» قرار گرفت تا ویدیویی زنده از جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارگردان این فیلم، کوئنتین تارانتینو و بازیگران اصلی آن را در سینماهای منتخب تماشا کنند.
در آخرین هفته ماه اکتبر، در سینماهایی منتخب در سرتاسر آمریکا، پس از نمایش فیلم، ویدیویی زنده‌ از این جلسه پرسش و پاسخ پخش شد.
لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت نیز در کنار تارانتینو در این نشست حضور داشتند.
«روزی روزگاری در هالیوود» نهمین ساخته تارانتینو است و داستان آن در هالیوود سال ۱۹۶۹ اتفاق می‌افتد. این فیلم داستان زندگی ستاره تلویزیون به نام ریک دالتون (با بازی دی‌کاپریو) و رفیق و بدلکارش کلیف بوث (با بازی پیت) را در این صنعت در حال تغییر، روایت می‌کند. در این فیلم ستاره‌های دیگری چون مارگو رابی، لوک پری، مارگارت کوالی و بروس درن نیز حضور دارند.
«روزی روزگاری در هالیوود» تا امروز به فروشی بیش از ۳۶۹ میلیون دلار در سراسر دنیا رسیده است و دومین فیلم پرفروش تارانتینو، پس از فیلم «جنگجوی زنجیر‌گسسته» در سال ۲۰۱۲، است.
علاوه بر جلسه پرسش و پاسخ، فیلم نمایش داده شده در این آخر هفته ده دقیقه طولانی‌تر از فیلم اکران شده قبلی بود، تلاشی برای بیشتر شدن شانس آن در فصل جوایز امسال.
این مطلب از نوشته رایان پارکر در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

نوشته جلسه پرسش و پاسخ فیلم Once Upon a Time in Hollywood اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط