نیکولاس کیج در فیلم هیجان‌انگیز و دلهره‌آور Wally’s Wonderland

امتیاز دهید post

نیکولاس کیج در پارک عجیب و هیجان‌انگیز فیلم Wally’s Wonderland با موجودات خطرناکی روبه‌رو خواهد شد.
این فیلم را کوین لوییس (کارگردان فیلم «کندو») با فیلم‌نامه‌ای از جی. او. پارسونز، کارگردانی خواهد کرد. Wally’s Wonderland براساس نظرسنجی‌های انجام شده توسط منتقدین سینما، در Blood List قرار گرفته است، لیست بهترین فیلم‌نامه‌های ترسناک و هیجان‌انگیزی که هنوز ساخته نشده‌اند.
در Wally’s Wonderland، کیج در نقش مردی که سرایدار خطاب می‌شود، بازی می‌کند، او باید شبی را در یک پارک وهم‌انگیز و تاریک بگذارند و از مجسمه‌هایی که در شب زنده شده‌اند، فرار کند. این سرایدار باید این شب طولانی را پشت سربگذارد تا بتواند زنده از این پارک خارج شود.
اطلاع بیشتری در مورد سایر بازیگران فیلم اعلام نشده است. ساخت این پروژه از اواخر ژانویه آغاز خواهد شد.
کمپانی‌های لندافر اینترتینمنت، دی‌جی اینترتینمنت، ساتورن فیلمز، آلموست نور فیلمیز و اسکرین مدیا ونچرز تهیه‌کنندگی Wally’s Wonderland را به عهده خواهند داشت. گرنت کرامر، جرمی دیویس و دنی روث همراه با کیج و مایک نیلون تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. دنی چان، مارک دیمون از کمپانی Foresight Chairman و سث نیدل از کمپانی اسکرین مدیا نیز تهیه‌کنندگان اختصاصی Wally’s Wonderland خواهند بود. این دو کمپانی مسئولیت توزیع و نمایش جهانی این فیلم را نیز بر عهده دارند.
کیج که مثل هر سال پرکار بوده است، فیلم‌های دیگری نیز آماده اکران دارد: فیلم هیجان‌انگیز Primal محصول کمپانی لاینزگیت و فیلم Grand Isle ساخته کمپانی اسکرین مدیا. به علاوه کیج در فیلم علمی تخیلی Jiu Jitsu به کارگردانی دیمیتری لوگوتتیس نیز بازی خواهد کرد.
این مطلب از نوشته ابید رحمان در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

نوشته نیکولاس کیج در فیلم هیجان‌انگیز و دلهره‌آور Wally’s Wonderland اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط