بهترین فیلم ۲۰۱۹ از نظر کوئنتین تارانتینو

امتیاز دهید post

کوئنتین تارانتینو همیشه به برخلاف جریان شنا کردن شهرت دارد. خبر جدید در مورد او این است که به نظر می‌رسد کارگردان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» از میان فیلم‌های سال ۲۰۱۹ به عنوان فیلم مورد‌علاقه‌ی خودش، «خزش» الکساندر آژا را انتخاب کرده است.
فیلم آژا در زمان اکرانش در جولای امسال نزدیک به ۹۰ میلیون دلار فروش داشت. فیلم داستان زنی با بازی کایا اسکودلاریو است که در زمان طوفان فلوریدا با تمساح‌ها مواجه شده و حسابی از آن‌ها می‌ترسد.
تارانتینو در حال حاضر در حال تبلیغ «روزی روزگاری هالیوود» است. سونی پیکچرز امید دارد این فیلم در مراسم اسکار امسال به خاطر ستاره‌هایش لئوناردو دی‌کاپریو جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد، برد پیت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه‌ی غیراقتباسی را از آن خود کند.
با این که این فیلم در تابستان بر روی پرده رفت، اما در حال حاضر نسخه‌ای کمی متفاوت و طولانی‌تر از این فیلم بر روی پرده است. ایندی‌وایر در این رابطه نوشته بود: با اینکه این نسخه‌ی جدید چیزی به تجربه‌ی تماشای این فیلم اضافه نمی‌کند اما این تصاویر اضافی برای کسانی که به دنبال بهانه‌ای برای دوباره‌ دیدن بهترین فیلم امسال بر روی پرده‌ی سینما هستند، مفید خواهد بود.
نسخه‌ی دیجیتال «روزی روزگاری در هالیوود» ۲۶ نوامبر منتشر خواهد شد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی رایان لاتانزیو در سایت www.indiewire.com است.

نوشته بهترین فیلم ۲۰۱۹ از نظر کوئنتین تارانتینو اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط