احتمال تبدیل شدن Parasite به پرفروش‌ ترین فیلم خارجی در آمریکا

امتیاز دهید post

پیش‌بینی می‌شود فیلم کره‌ای «انگل» ساختهٔ بونگ جون-هو در ژانر کمدی سیاه، با فروش بیش از ۱۰ میلیون دلار در گیشهٔ آخر هفته آمریکای شمالی، اعتبار بیشتری برای جشنواره اسکار کسب کند.
این نقد اجتماعی تلخ که موفق به دریافت نخل طلای جشنواره کن امسال شد، از ۱۱ اکتبر در سینماهای آمریکا و کانادا اکران شده است. به گزارش سرویس کام اسکور، فروش یکی از آخر هفته‌های این فیلم به ۷.۵۳ میلیون دلار رسید و یکشنبه‌ گذشته فروش بین‌المللی آن ۱۰۲ میلیون دلار برآورد شد.
تحلیلگر رسانه ارشد کام اسکور به ورایتی گفت: «این فیلم پس از اضافه کردن ۱۴۲ سینمای جدید و مجموع ۶۰۳ سالن، قابلیت فروش آخر هفته بیش از ۱۰ میلیون دلار را دارد».
این جمع‌بندی می‌تواند «انگل» را به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های خارجی امسال در آمریکای شمالی تبدیل کند و ممکن است از کمدی مکزیکی «No Manches Frida 2» به زبان اسپانیایی که در ماه مارس فروش ۹.۲۷ میلیون دلار را تجربه کرد، سبقت بگیرد.
علاوه بر فروش بالای این فیلم، «انگل» توانسته تحسین تماشاچیان و منتقدان را برانگیزد و به‌نظر می‌رسد برای کسب جوایز اسکار شانس زیادی داشته باشد. نامزدی در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی کاملا قابل پیش‌بینی است.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ پاتریک فریتر در سایت variety.com است.

نوشته احتمال تبدیل شدن Parasite به پرفروش‌ ترین فیلم خارجی در آمریکا اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط