اکران فیلم زنان کوچک Little Women در کریسمس امسال

امتیاز دهید post

فیلم «زنان کوچک» ساخته گرتا گرویگ، با اقتباس از رمان کلاسیک نوشته لوییزا می آلکات، بازیگران مطرحی از حال،گذشته و آینده هالیوود را در کنار هم جمع کرده است.

سورشا رونان در نقش جو

در پوسترهایی که از این فیلم پرستاره منتشر شده است، سورشا رونان، بازیگر مطرح حال حاضر هالیوود، در نقش شخصیت اصلی این داستان حضور دارد. ستاره فیلم‌های «بروکلین» و «لیدی برد»، در نقش جو، شخصیت اصلی داستان خواهران مارچ، که سعی دارند به روش خود زندگی کنند، بازی می‌کند.
رونان در مصاحبه‌ای با مجله اینترتینمنت ویکلی گفت: “وقتی لوییزا شخصیت جو را برایم توصیف کرد، انگار کسی داشت در مورد خودم با من حرف می‌زد، دختری یک دنده و جسور و خودرای. کسی که به چیزی که می‌خواهد می‌رسد.”

اما واتسون در نقش مگ

اما واتسون

اما واتسون، بازیگر معروف مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» و ستاره فیلم «دیو و دلبر»، در نقش مگ، بزرگترین دختر خانواده مارچ،در «زنان کوچک» بازی می‌کند.
گرویگ در مصاحبه‌ای در مورد انتخاب واتسون برای این نقش گفت: “واتسون برای من دقیقا همان چیزی بود که در ذهن داشتم، دقیقا همان چیزی که از خواهران مارچ در ذهنم تصور می‌کردم. او دختری زرنگ و با‌سیاست است که با سازمان ملل همکاری می‌کند، دختری با‌فکر و با دل و جرات. او سعی دارد هر کاری از دستش برمی‌آید برای بهتر شدن اوضاع انجام دهد.”

الیزا اسکانلن در نقش بث

الیزا اسکانلن زنان کوچک

الیزا اسکانلن، پس از بازی فوق‌العاده‌اش در مجموعه تلویزیونی «چیزهای تیز» ساخته شبکه اچ‌بی‌او، به یکی از بازیگران با‌استعداد جوان هالیوود تبدیل شده است. او نقش بث، خجالتی‌ترین دختر خانواده مارچ را در «زنان کوچک» بازی می‌کند.

فلورنس پیو در نقش ایمی

فلورنس پیو

معمولا ایمی به عنوان لوس‌ترین دختر خانواده مارچ، کسی که دوست دارد لباس‌های آنچنانی بپوشد، شناخته می‌شود. اما فلورنس پیو، ستاره فیلم «میدسامر» و فیلم جدید مارول، «بلک ویدو»، بعد جدیدی به این شخصیت اضافه کرده است.
پیو در مورد فیلم‌نامه گرویگ گفت: “همه چیز خیلی رویایی و جذاب به نظر می‌رسید. هر صحنه‌ای که حتی در آن فقط باید با سورشا و اما و یا الیزا صحبت می‌کردم، برایم بسیار لذت‌بخش بود. دوست دارم آزاد و رها باشم. از بازی در نقش این دختر شاداب لذت بردم. عاشق صحنه‌ای هستم که ایمی از جو عذرخواهی می‌کند. این صحنه را در هنگام تست بازیگری نیز انجام داده بودم. به همان‌اندازه بار اول، از بازی در این صحنه جالب لذت بردم. فوق‌العاده بود.”

لورا درن در نقش مارمی

لورا درن زنان کوچک

نقش‌آفرینی‌های دیدنی لورا درن ادامه دارد. او پس از حضور در مجموعه‌های تلویزیونی «دروغ‌های بزرگ کوچک»، «پیکی بلایندرز» و فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای»، در فیلم «زنان کوچک» در نقش خانم مارچ، مادر دخترها، بازی می‌کند.
گرویگ درباره درن گفت: “در پشت صحنه، هر کدام از دخترها در مورد ناراحتی‌ها و مشکلاتشان با لارا درد‌و‌دل می‌کردند. همه به او اعتماد داشتند. او به مادر، خواهر و فرد معتمدی برای همه تبدیل شده بود، او سنگ صبور همه بود.”

تیموتی شالامی در نقش لاری

تیموتی شالامی

تیموتی شالامی به همراه رونان راه‌های شهرت را طی کرده است. این دو قبل‌تر در فیلم «لیدی برد» در کنار هم نقش‌آفرینی کردند و حالا بار دیگر هر دو در «زنان کوچک» حضور دارند. شالامی در این فیلم نقش لاری، پسر همسایه، را بازی می‌کند.
تهیه‌کننده فیلم، ایمی پاسکال، جو و لاری را دو نیمه هم می‌داند: “این دو، شخصیت‌های قوی و بی‌پروایی هستند و با آن‌چه در گذشته دیده‌اید تفاوت دارند.”

مریل استریپ در نقش خاله مارچ

مریل استریپ زنان کوچک

و در آخر مریل استریپ که بدون شک با این بازی، نامزدی دیگری برای جایزه گلدن گلوب را از آن خود خواهد کرد.
گرویگ در مورد انتخاب استریپ گفت: “مریل استریپ به من گفت که علاقه‌مند است در این فیلم بازی کند. این کتاب، کتاب مورد علاقه او در کودکی بود و برایش اهمیت زیادی داشت. او به من گفت “فقط بگو دوست داری چه کاری انجام بدهم” و من در جواب گفتم “بله خانم حتما!” .”
فیلم «زنان کوچک»، کریسمس امسال در سینمای سرتا‌سر جهان اکران خواهد شد.
این مطلب از نوشته نیک رومانو در سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته اکران فیلم زنان کوچک Little Women در کریسمس امسال اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط