نظر دیوید هی‌من در مورد همکاری با کوئنتین تارانتینو در Once Upon a Time in Hollywood

امتیاز دهید post

کوئنتین تارانتینو در جدیدترین ساخته‌ خود، «روزی روزگاری در هالیوود»، مخاطب را به هالیوود سال ۱۹۶۹ می‌برد، اما همان‌طور که تهیه‌کننده این فیلم دیوید هی‌من، در مصاحبه‌ای با حضور هنرمندان دیگری گفت، بازسازی بلوار هالیوود در آن سال، کار آسانی نبود.
هی‌من توضیح داد:

“کوئنتین کارگردان دقیقی است و دوست دارد همه‌چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود. او می‌خواست که لس‌آنجلس را دقیقا به همان شکلی که در زمان کودکیش به یاد داشت، با جزییات زیاد، بازسازی کند. و با این‌که برخی از قسمت‌های آن هنوز به همان شکل مانده است اما بخش عمده آن تغییر کرده است. “

هی‌من که از افراد محلی برای این بازسازی کمک گرفته بود، در مورد ایده‌ای که تارانتینو در ذهن داشت گفت:

“کوئنتین اطلاعات زیادی در مورد هالیوود جمع‌آوری کرد. یکی از ویژگی‌های کوئنتین مصمم بودن اوست، او از هدفش کنار نمی‌آید. کار کردن با او چالش‌های خاص خود را دارد، چرا که کوئنتین می‌داند چه می‌خواهد و چطور باید به آن برسد.”

«روزی روزگاری در هالیوود» اولین همکاری هی‌من با تارانتینو است و به گفته خود هی‌من، از این همکاری بسیار لذت برد. او در ادامه گفت:

“دست‌اندرکاران فیلم مانند خانواده او هستند، او با همه افراد جلو و پشت صحنه مانند هم رفتار می‌کند، با احترام بسیار زیاد و این احترام را نیز متقابلا از همه انتظار دارد. از هرکس انتظار بهترین کار را دارد،‌ در عین‌حال بسیار حمایت‌گر است. تارانتینو به نظر خود بسیار پایبند است، اما از نظرات و انتقادات استقبال می‌کند. این همکاری تجربه فوق‌العاده‌ای برای من بود.”

هی‌من در گذشته برای فیلم «جاذبه» ساخته آلفونسو کوارون، نامزد جایزه اسکار شده بود.
در این مصاحبه شارلیز ترون (برای فیلم «بمب‌شل» دن لین (برای فیلم «دو پاپ» پیتر چرنین (برای فیلم «فورد در برابر فراری» اما تیلینگر کوسکف (برای فیلم «جوکر» و «مرد ایرلندی») و دبرا مارتین چیس (برای فیلم «هریت») در کنار هی‌من حضور داشتند.
این مطلب از نوشته کیارا مک‌وی در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

نوشته نظر دیوید هی‌من در مورد همکاری با کوئنتین تارانتینو در Once Upon a Time in Hollywood اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط