ادعای عجیب رئیس جمهور برزیل در مورد کمک لئوناردو دی‌کاپریو به آتش زدن جنگل‌های آمازون

امتیاز دهید post

لئوناردو دی‌کاپریو ادعاهای عجیب و غلط رئیس جمهور برزیل ژائیر بولسورانو در مورد این که این بازیگر از آتش‌سوزی‌های جنگل آمازون حمایت مالی کرده بود را رد کرد. این رئیس جمهور ادعا کرده است این بازیگر در دام نقشه‌ای که صندوق جهانی طبیعت برای دریافت کمک‌های مالی ریخته بود، گیر افتاده است.
دی‌کاپریو روز شنبه در اینستاگرام خودش نوشت:

با اینکه نیازمند حمایت هستند، اما ما به این سازمان‌های به طور هدف‌دار کمک نکردیم.

به گفته‌ی بولسورانو صندوق جهانی طبیعت عکس‌هایی که از آتش‌نشانان داوطلب در حین عملیات خاموش کردن آتش جنگل‌های آمازون گرفته شده بود را خریداری کرده و از آن‌ها برای گرفتن کمک‌های مالی، از جمله ۵۰۰۰۰۰ دلار از دی‌کاپریو، استفاده کرده است. این ادعا جدیدترین تلاش بولسورانو برای منحرف کردن افکار عمومی در مورد نقش دولتش در این آتش‌سوزی‌های گسترده است.
بولسورانو در مصاحبه‌ای گفته است:

خب این سازمان چه کار کرد؟ راحت‌ترین کار چه بود؟ جنگل‌‌ها را آتش زد، از آن‌‌ها عکس گرفت، ویدیو ساخت، کمپینی علیه برزیل ساخت، با دی‌کاپریو تماس گرفت و از او ۵۰۰۰۰۰ دلار کمک گرفت. بخشی از این پول به کسانی که خودشان جنگل‌‌ها را آتش زده بودند رسیده است. لئواردو دی‌کاپریو، تو با این کار به آتش زدن جنگل‌های آمازون کمک می‌کنی!

این مطلب برگرفته از نوشته‌ی ارین نایرن در سایت www.variety.com است.

نوشته ادعای عجیب رئیس جمهور برزیل در مورد کمک لئوناردو دی‌کاپریو به آتش زدن جنگل‌های آمازون اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط