عدم رضایت مگی اسمیت از بازی در Harry Potter و Downton Abbey

امتیاز دهید post

با اینکه ستاره‌ی بریتانیایی مگی اسمیت دو اسکار، پنج بفتا، چهار امی، یک جایزه‌ی تونی را به همراه چندین جایزه‌ی Screen Actors Guild و گلدن گلوب برده است، اما به نظر می‌رسد این موارد برای این ستاره‌ی دانتون ابی رضایت‌بخش نبوده است. بر اساس مصاحبه‌ی جدید این بازیگر به نظر می‌رسد اسمیت از بازی در فیلم‌های هری پاتر و سریال دانتون ابی راضی نبوده است.
اسمیت با یادآوری نقش‌اش به عنوان پروفسور مینروا مک‌گونگال در مجموعه فیلم‌های هری پاتر که بر اساس مجموعه کتاب‌‌های جی.کی‌.رولینگ ساخته شده است، گفته است:

“من به شدت به خاطر «پاتر» و «دانتون» قدردان هستم، اما از نظر من این نقش‌ها، نقش‌هایی رضایت‌بخش نبودند. در زمان فیلم‌برداری حس نمی‌کردم در حال بازی این نقش‌ها هستم”.

اسمیت هم‌چنین گفته است فقط به این خاطر حاضر به بازی در هری پاتر و دانتون ابی در نقش وایولت کرالی شده است، که در آن زمان کار مورد علاقه‌اش، بازی در تئاتر، میسر نبوده است.
او گفته است:

“به شدت می‌خواستم بر روی صحنه‌ی تئاتر برگردم، چرا که در اصل علاقه‌ی من مربوط به تئاتر می‌شود و به نظرم می‌آمد آن را تمام نشده، رها کردم. اما هیچ اجرای خوبی پیدا نشد.”

اسمیت از اوایل دهه‌ی ۵۰ میلادی در تئاترهای زیادی بازی کرده است، که بسیاری از آن‌ها برداشت‌‌هایی از داستان‌‌های شکسپیر بوده است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی رایان لاتانزیو در سایت www.indiewire.com است.

نوشته عدم رضایت مگی اسمیت از بازی در Harry Potter و Downton Abbey اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط