واکنش طرفداران Star Wars به جدیدترین فیلم این مجموعه The Rise of Skywalker

امتیاز دهید post

بالاخره اولین گروه از طرفداران مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان»، موفق به دیدن جدیدترین فیلم این مجموعه، جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر Star Wars: The Rise of Skywalker،‌ شدند. افراد زیادی نظرات خود را در مورد این فیلم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.
خیزش اسکای‌واکر آخرین فیلم از داستان‌های اسکای‌واکر است، داستانی که از سال ۱۹۷۷ و با فیلم «جنگ ستارگان» ساخته جورج لوکاس آغاز شد و تا نه فیلم بعد از آن، از جمله سه‌گانه «جنگ ستارگان» و سه فیلم بعدی آن، ادامه داشت. معمولا در اولین اکران عمومی فیلم‌های پرطرفدار و موفق، گروهی از خبرنگاران و منتقدین حضور دارند، اما کمپانی دیزنی برای جلوگیری از لو رفتن داستان فیلم، از این کار خودداری کرد.
در هنگام پخش فیلم، در کنار کارگردان آن، ستاره‌های «خیزش اسکای‌واکر» از جمله مارک همیل، دیزی ریدلی، جان بویگا، آدام درایور و اسکار ایزاک نیز در سالن حضور داشتند.

در زیر نظر برخی از طرفداران این فیلم را می‌خوانیم:

صحنه‌های بسیاری در «خیزش اسکای‌واکر» وجود دارد که باعث می‌شود طرفداران این مجموعه فیلم راضی از سالن سینما بیرون بیایند.
اتفاقات زیادی در «خیزش اسکای‌واکر» میفتد، ماجراجویی فوق‌العاده‌ای است، اما با خودم فکر می‌کنم آیا این همه سروصدا و اتفاق لازم بود؟ با این‌حال «خیزش اسکای‌واکر» پایان فوق‌العاده‌ای برای این داستان است.

این شد یک پایان درست و حسابی!

وقتی در مورد «جنگ ستارگان» حرف می‌زنیم، از خاطرات و بچگی‌هایمان صحبت می‌کنیم. از بهترین لجظه‌ها و کسانی که دوست داشتیم. «خیزش اسکای‌واکر» دوباره این حس‌های خوب را به یاد ما آورد.

احساساتی، هیجان‌زده، غافل‌گیر و بیشتر از همه خوشحالم. ممنونم «جنگ ستارگان» که باز هم مثل همیشه عالی بودی.

«خیزش اسکای‌واکر» به معنای واقعی کلمه بهترین پایان برای این داستان بود. نه تنها به تمام سوالات بی‌جواب پاسخ داد، بلکه با اتفاقات و پیچش‌های داستان هیجان آن را نیز حفظ کرد.

این مطلب از سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

نوشته واکنش طرفداران Star Wars به جدیدترین فیلم این مجموعه The Rise of Skywalker اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط