کیانو ریوز و الکس وینتر بار دیگر در کنار هم در Bill & Ted Face the Music

امتیاز دهید post

بیست ماه پیش، مجله Entertainment Weekly به بهانه فیلم‌های موفق «بیل و تد»، از ستاره‌های این فیلم، الکس وینتر و کیانو ریوز به همراه نویسنده‌های آن، کریس متسون و اد سولومون برای شرکت در گفتگویی صمیمانه، دعوت کرد. در بهار گذشته، خبر ساخت فیلم سوم این مجموعه علمی‌-تخیلی و کمدی به نام بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند Bill & Ted Face the Music که اولین فیلم آن «سفر وحشیانه بیل و تد» در سال ۱۹۹۱ ساخته شده است، منتشر شد. آیا این هم‌زمانی تصادفی است؟ به نظر می‌رسد که این‌طور نیست. سولومون گفت:

واکنش‌ها به آن گفتگو فوق‌‌العاده بود. حتی بدبین‌ترین منتقدین نیز از ایده فیلمی دیگر خوششان آمده بود و این خبر مهمی برای ما بود.

در سومین فیلم از این مجموعه، که در ۲۱ آگوست سال آینده اکران خواهد شد، بیل اس. پرستون اسق با بازی وینتر و تد تئودور لوگان با بازی ریوز هم‌چنان در تلاش برای ساخت موسیقی خوبی برای گروه خود، وایلد استلین، هستند. در فیلم قبلی در سال ۱۹۸۹ به نام «ماجرای بسیار عالی بیل و تد» مشخص شد که ترانه‌های همین گروه موسیقی منبع الهام جامعه آرمان‌گرای آینده خواهد بود. متسون در ادامه توضیح داد:

در نوجوانی به آن‌ها گفته شده بود که آن‌ها انسانیت را نجات خواهند داد. بنابراین آن دو تمام تلاش خود را می‌کنند که به بهترین نتیجه برسند. حالا فرستاده‌ای از آینده می‌آید و به آن‌ها می‌گوید که فرصت تمام شده است. فقط ۸۰ دقیقه وقت داریم وگرنه دنیا به پایان می‌رسد.

در این ماجراجویی، تئا دختر بیل با بازی سامارا ویوینگ (بازیگر فیلم «آماده باشی یا نه») و برجیت لاندی پین (بازیگر مجموعه تلویزیونی «اتیپیک») در نقش بیلی، دختر تد، به کمک آن‌ها می‌آیند. متسون می‌گوید:

دخترها عاشق موسیقی پدرهایشان هستند و می‌خواهند به آن‌ها کمک کنند.

بازیگران دیگری نیز در این فیلم حضور دارند، از جمله ستاره مجموعه تلویزیونی «بری»، آنتونی کاریگان، بک بنت، مجری برنامه «پخش زنده شنبه شب» در نقش برادر کوچکتر تد به نام دیکون و خواننده و بازیگر کید کادی. دین پاریزو کارگردان فیلم در مورد بازیگران جدید گفت:

ویلیام سدلر

کید کادی در نقش خودش بازی خواهد کرد. مرز بین زمان‌های مختلف به هم ریخته است و او از زمانی به زمان دیگر می‌رود.

البته چهره‌هایی آشنایی نیز بار دیگر در این ماجراجویی حضور خواهند داشت، از جمله ویلیام سدلر در نقش گریم ریپر که در فیلم دوم عضو گروه موسیقی آن‌ها بود.
ریوز پس از بازی در اولین فیلم این مجموعه در سال ۱۹۹۱ بسیار فعال بوده است (او به اندازه‌ای فعال و موفق بوده که در لیست هنرمندان موفق سال ۲۰۱۹ سایت Entertainment Weekly قرار گرفت). اما وینتر بیشتر وقت خود را صرف کارگردانی مستندهای مختلف کرده است. آیا وینتر نگران کم‌رنگ‌ شدن استعدادهای بازیگریش است؟ او در جواب گفت:

شاید اگر قرار بود نقش دیگری را بازی کنم استرس داشتم ولی من این شخصیت را می‌شناسم و آماده‌ام.

این مطلب از نوشته کلارک کولیس در سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته کیانو ریوز و الکس وینتر بار دیگر در کنار هم در Bill & Ted Face the Music اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط