۱۰ هنرمند با‌استعداد بریتانیایی سال ۲۰۲۰

امتیاز دهید post

مجله ورایتی لیست ده هنرمند بریتانیایی سال جدید را منتشر کرده است، لیستی از استعدادهای جدید که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. برای چهارمین سال، ورایتی با فستیوال فیلم نیوپورت بیچ و ویزیت نیوپورت بیچ برای انتشار ششمین لیست هنرمندان بریتانیایی، همکاری کرده است. در روز ۲۹ ژانویه مراسمی در لندن برای تقدیر از این هنرمندان برگزار خواهد شد، به علاوه، مطلب ویژه‌ای در مورد آن‌ها در نسخه ۱۵ ژانویه مجله ورایتی منتشر خواهد شد.
استوین گیدوس، معاون و سردبیر اجرایی ورایتی در مورد این موضوع گفت:

با وجود تغییرات زیاد دنیای رسانه و سرگرمی، لندن و بریتانیا همیشه یکی از مهم‌ترین مراکز هنر و خلاقیت بوده است. لیست ده هنرمند بریتانیایی امسال، شاهدی بر این مدعاست.

همچنین بخوانید:
بزرگ‌ ترین رای‌ گیری منتقدان فیلم سراسر جهان برای انتخاب بهترین های سال ۲۰۱۹

تاد کوارتارو موسس فستیوال فیلم نیوپورت بیچ در این‌باره گفت: “مفتخریم که با مجله ورایتی برای این کار همکاری می‌کنیم. جشنواره نیوپورت بیچ از همان ابتدا از سال ۱۹۹۹، همیشه از با‌استعداد‌ترین و بهترین هنرمندان سینمای بریتانیا تقدیر کرده است. هنرمندان با‌استعداد زیادی در بریتانیا فعالیت می‌کنند و افتخاری برای ماست که باعث بهتر دیدن شدن آن‌ها در کنار ستاره‌های سینما و در سطح بین‌المللی باشیم.”

در این لیست ۱۰ هنرمند خوش آتیه بریتانیایی را آورده‌ایم:

زوی اشتن

این بازیگر و نمایشنامه‌نویس سال پر فعالیتی را پشت سر گذاشته است، از بازی دیدنی او در فیلم «اره چرخی مخملی» گرفته تا تئاتر «خیانت» در برادوی، چاپ کتابی به نام «شکست شخصیت» و به صحنه رفتن نمایش «برای تمام زنانی که خیال می‌کرده‌اند دیوانه شده‌اند» با نمایشنامه‌ای از او در لندن و لس‌آنجلس.

شیلا اتیم

شیلا اتیم

اتیم که برای بازی در نمایش موزیکال «دختری از کشور شمال» برنده جایزه اولیویر شده بود، در نمایش Harlots و Othello در مقابل مارک ریلانس روی صحنه رفت. به علاوه او در مجموعه تلویزیونی بری جنکینز به نام «راه آهن زیرزمینی»، محصول شبکه آمازون، مجموعه تلویزیونی The Irregulars ساخته شبکه نت‌فلیکس و «اسب رنگ‌ پریده» محصولی از شبکه بی‌بی‌سی ۱، نقش‌آفرینی خواهد کرد.

آنر سوئینتن بیرنه

آنر سوئینتن بیرنه

برن پس از بازی کوتاهی در فیلم «من عشق هستم» در کنار مادرش تیلدا سوینتن، در فیلم درام «سوغاتی» ساخته جوآنا هاگ اولین نقش مهم خود را ایفا کرد. او در فیلم بعدی، «سوغاتی ۲» نیز حضور خواهد داشت.

دین-چارلز چپمن

دین-چارلز چپمن

چپمن که برای بازی در مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت» و «در بدلندز» به شهرت رسید، در فیلم‌های «نور کور‌کننده» و «پادشاه» نقش‌آفرینی کرده است. چپمن در حال حاضر در حال بازی در فیلم جنگی سم مندز به نام «۱۹۱۷»، با موضوع جنگ جهانی اول، است.

جسیکا هنویک

جسیکا هنویک

این بازیگر فعال جدیدا در فیلم‌های «زیر آب» در کنار کریستن استوارت، «مشکلات هیولا»، On the Rocks ساخته سوفیا کوپولا و «گودزیلا در مقابل کونگ» نقش‌آفرینی کرده است. به علاوه هنویک نقشی در فیلم جدید «ماتریکس» ایفا خواهد کرد.

چنس پردومو

چنس پردومو

او که برای بازی در فیلم درام Killed by My Debt نامزد جایزه بفتا شده بود، برای بازی در نقش پسر‌خاله شخصیت اصلی در مجموعه تلویزیونی «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» برنده جایزه مردمی این جشنواره شد.

لارا سولون

لارا سولون

سولون نویسندگی و تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «بازگشت به زندگی» را به عهده داشت که فصل دوم آن در حال ساخت است. سولون پیش از این مجموعه، در شوی تلویزیونی «لارا، بن و او»، ساخته خودش، حضور داشت.

ناتان استیوارت-جارت

ناتان استیوارت-جارت

او که به تازگی در نسخه جدید نمایش موفق «فرشته‌های آمریکا» حضور داشته است، در فیلم «کندی‌من» ساخته جوردن پیل نقش‌آفرینی کرده است.

استورمزی

استورمزی

ترانه Vossi Bop از این رپر، خواننده و آهنگ‌ساز، در جایگاه اول جدول پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار گرفته است. او در فستیوال گلستونبری سال ۲۰۱۹ نیز حضور داشت و دومین آلبوم خود به نام Heavy Is the Head را به تازگی منتشر کرده است.

جودی ترنر-اسمیت

جودی ترنر-اسمیت

ترنر-اسمیت پس از بازی فوق‌العاده در مجموعه‌های تلویزیونی «آخرین کشتی» و «جت»، بازی تماشایی دیگری در فیلم «کوئین و اسلیم» در کنار دنیل کالویا از خود به نمایش گذاشت.
این مطلب از سایت ورایتی گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته ۱۰ هنرمند با‌استعداد بریتانیایی سال ۲۰۲۰ اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط