رابرت زمکیس کارگردان فیلم جدید کمپانی وارنر برادرز به نام Ares

امتیاز دهید post

بالاخره پس از مذاکرات پیرامون کارگردانی فیلم علمی تخیلی آرس Ares محصول جدید کمپانی وارنر برادرز، رابرت زمکیس برای این سمت انتخاب شد.
این پروژه با فیلم‌نامه‌ای از جنوا رابرتسون-دورت (نویسنده فیلم‌نامه «کاپیتان مارول») قبل‌تر برای ساخت به کمپانی ام‌جی‌ام واگذار شده بود. رونالد امریچ و کمپانیش، سنتروپلیس اینترتینمنت، نیز آمادگی خود را برای تهیه‌کنندگی این فیلم اعلام کرده بودند. حالا امریچ تهیه‌کنندگی اختصاصی این محصول وارنر برادرز را به عهده خواهد داشت.
زمکیس علاوه بر کارگردانی آرس Ares در کنار همکار خود جک رپکه تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز به عهده خواهد داشت. علاوه بر این دو، تهیه‌کننده‌های دیگری از جمله دان لین، جاناتان اریچ (تهیه‌کنندگان «علاالدین» کریستین وینکلر و آرون بوید با این پروژه همکاری خواهند کرد.
داستان این فیلم در مورد فضانوردی است که کپسول فضاییش در صحرایی در آفریقا سقوط می‌کند. همان‌طور که او برای برگشتن پیش خانواده‌اش تلاش می‌کند متوجه می‌شود که این ماموریت بخشی از یک توطئه بزرگ است و او از رازی مطلع است که می‌تواتد دنیا را برای همیشه تغییر دهد.
زمکیس در حال حاضر مشغول ساخت دو فیلم است، این فیلم‌ساز معروف، سازنده‌ فیلم‌های «بازگشت به آینده» و «فارست گامپ»، کارگردانی بازسازی کارتون «پینوکیو»، محصول کمپانی دیزنی، را نیز به عهده خواهد داشت. هر دوی این پروژه‌ها همزمان با هم پیش خواهند رفت و هنوز مشخص نشده است کدام یک از آن‌ها زودتر به مرحله اکران خواهد رسید.
جدیدترین اثر زمکیس، «جادوگران» Witches ساخته کمپانی وارنر برادرز، داستانی با اقتباس از رمان رولد دال و با بازی آن هتوی است.
فیلم‌نامه‌نویس آرس Ares ، رابرتسون-دورت، نیز در حال حاضر مشغول نوشتن فیلم‌نامه فیلم علمی تخیلی «آرتمیس» به کارگردانی فیل لرد و کریس میلر است.
این مطلب از نوشته بروس کیت در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

نوشته رابرت زمکیس کارگردان فیلم جدید کمپانی وارنر برادرز به نام Ares اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط