قسمت سوم گنجینه‌ ملی National Treasure در دست تولید قرار می‌گیرد

امتیاز دهید post

دیزنی و جری بروکهایمر قسمت سوم سوم گنجینه‌ ملی National Treasure را خواهند ساخت و فیلم‌نامه‌ی این فیلم را فیلم‌نامه‌نویس «پسران بد برای زندگی» کریس برمنر خواهد نوشت.
برمنر هم‌چنین قراردادی برای نوشتن قسمت چهارم «پسران بد» با سونی و بروکهایمر بسته است. تا به الان تهیه‌کنندگی سه فیلم اول «پسران بد» و دو قسمت گنجینه ملی برعهده‌ی بروکهایمر بوده است.
مجموعه فیلم‌های گنجینه ملی با بازی نیکلاس کیج در نقش رمزنگار تازه‌کار بنجامین فرانکلین گیتز، سرمایه‌گذاری خوبی برای دیزنی بود. فیلم اول این مجموعه در سال ۲۰۰۴ ۳۴۷ میلیون دلار در دنیا فروش داشته و قسمت دوم آن «گنجینه ملی: کتاب رمز» در سال ۲۰۰۷، ۴۵۷ میلیون دلار فروش داشت. داستان فیلم اول بر روی نقشه‌ی گنجی که پشت اعلامیه‌ی استقلال پیدا شده بود تمرکز کرده و داستان قسمت دوم درباره‌ی صفحات گمشده‌ی دفترچه خاطرات جان ویلکس بوث بود.
کارگردانی هر دو فیلم را جان ترتلتاب برعهده داشته است. جاستین بارتا، دیانه کروگر، هاروی کایتل، آرماندو ریسکو و جان ویت نیز در هر دو فیلم حضور داشتند. مدیر دیزنی باب ایگر در جلسه‌ی سالانه‌ی سهام‌داران در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ درباره‌ی ساخت گنجینه ملی ۳ صحبت کرده بود. ایگر سال پیش گفته بود:” میدانم جری بروکهایمر تهیه‌کننده‌ی «گنجینه‌‌ی ملی ۱ و ۲» قصد دارد قسمت سوم این مجموعه فیلم را نیز بسازد. صحبت‌ها با استودیوی ما درباره‌ی ساخت این فیلم از سال ۲۰۱۶ شروع شده است.”
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی دیو مک‌ناری در وب‌سایت variety.com است.

نوشته قسمت سوم گنجینه‌ ملی National Treasure در دست تولید قرار می‌گیرد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط