سونی ساخت Bad Boys 4 را در دستور کار خود قرار داد

امتیاز دهید post

سونی پیکچرز از ساخت قسمت چهارم «پسران بد» Bad Boys خبر داد. فیلم‌نامه‌نویس «پسران بد برای زندگی» کریس برمنر، قسمت چهارم این مجموعه را نیز خواهد نوشت.
برمنر هم‌چنین قراردادی برای نوشتن «گنجینه‌ی ملی ۳» با دیزنی و جری بروکهایمر امضا کرده است. بروکهایمر تهیه‌کنندگی سه قسمت «پسران بد» و دو قسمت «گنجینه‌ی ملی» را برعهده داشته است.
برمنر برای ساخت «پسران بد برای زندگی» Bad Boys for Life با پیتر کریگ و جو کارنهان همراه شد، فیلمی که در روز اول اکرانش در آمریکای شمالی فروشی در محدوده‌ی ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار داشت. دنباله‌ی «پسران بد» سال ۱۹۹۵ و «پسران بد ۲» سال ۲۰۰۳ سونی، مارتین لارنس و ویل اسمیت را در نقش دو پلیس که قرار است رهبر یک کارتل مواد مخدر شهر میامی را دستگیر کنند، گرد هم می‌آورد. بودجه‌ی ‌تولید این فیلم ۹۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.
«پسران بد برای زندگی» که کارگردانی آن را ادیل ال اربی و بیلال فلاح برعهده داشتند نقدهای مثبتی را دریافت کرد و بر روی راتن تومیتوز امتیاز ۷۴٪ را از آن خود کرد. «پسران بد» که توسط مایکل بی کارگردانی شده است در گیشه‌ی جهانی با وجود بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری، ۱۴۱ میلیون دلار فروش داشت. «پسران بد ۲» که آن هم توسط بی کارگردانی شده بود، در دنیا بیش از ۲۷۰ میلیون دلار درآمد داشت.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی دیو مک‌ناری در وب‌سایت variety.com است.

نوشته سونی ساخت Bad Boys 4 را در دستور کار خود قرار داد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط