گزارش‌هایی مبنی بر احتمال ساخت جنگ ستارگان بعدی توسط تایکا وایتیتی

امتیاز دهید post

انترتینمنت ویکلی به تازگی با تایکا وایتیتی دربارهٔ نامزدی خرگوش جوجو Jojo Rabbit در چند بخش جوایز اسکار و همچنین مجموعه تلویزیونی مندلورین The Mandalorian گفتگویی داشته است. این کارگردان نیوزلندی، ساخت قسمت پایانی فصل یک و صداپیشگی شخصیت IG-11 برای دیزنی+ را برعهده داشته است. وایتیتی این مجموعه را یکی از بهترین تجربه‌های فیلم‌سازی‌اش می‌داند و امیدوار است مندلورین آخرین سفر او به کهکشان نباشد.
حالا گمانه‌زنی‌ها برای شانس او در ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان Star Wars قوی‌‌تر شده است. هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام کرد که کارگردان ثور: رگنراک Thor: Ragnarok یکی از گزینه‌های احتمالی ساخت مجموعه جدید جنگ ستارگان است.
نمایندگان دیزنی و وایتیتی نسبت به این گمانه‌زنی نظری نداده‌اند، اما اگر این خبر حقیقت داشته باشد، با اولین نشانه‌های احتمالی فیلم آیندهٔ جنگ ستارگان پس از خیزش اسکای‌واکر The Rise of Skywalker روبرو شده‌ایم. دیزنی و لوکاس‌ فیلم، داستان طولانی اسکای‌واکر را با ثور بستند. با این وجود، تقویم اکران دیزنی برای سه فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان برای دسامبر ۲۰۲۲، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ بدون اعلام هیچ برنامهٔ رسمی، مشخص شده است.
ریان جانسون کارگردان آخرین جدای The Last Jedi به انترتینمنت ویکلی گفته که هنوز دربارهٔ فیلم بعدی جنگ ستارگان با لوکاس فیلم در حال مذاکره است. پیش از این قرار بود دیوید بنیاف و دن وایس، شورانرهای بازی تاج‌وتخت Game of Thrones، سه‌گانهٔ جدید جنگ ستارگان را بسازند که در ماه اکتبر از این پروژه انصراف دادند.
وایتیتی در حال حاضر مشغول ساخت پروژه‌های بعدی‌اش است؛ Next Goal Wins و ثور: عشق و رعد Thor: Love and Thunder.
این مقاله برگرفته از نوشته دیوان کوگان در سایت ew.com است.

نوشته گزارش‌هایی مبنی بر احتمال ساخت جنگ ستارگان بعدی توسط تایکا وایتیتی اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط