سم ریمی در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم بعدی دکتر استرنج Doctor Strange

امتیاز دهید post

اگر از شنیدن خبر جدایی کارگردان دکتر استرنج، اسکات دریکسون از دنباله‌ی این فیلم – که به خاطر اختلاف بر سر فیلمنامه اتفاق افتاد – ناراحت شدید، شاید با شنیدن این خبر که سم ریمی در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است خوشحال بشوید.
با اینکه هنوز مارول درباره‌ی این خبر توضیحی نداده است، اما اگر مذاکره‌ی آن‌ها به نتیجه برسد قطعا خبر هیجان‌انگیزی خواهد بود.
ریمی کسی است که حرفه‌ی کاری‌اش را با فیلم‌های «مرده‌ی شریر» شروع کرد، اما شهرتش را مدیون سه فیلم «اسپایدرمن» است؛ به ویژه «اسپایدرمن ۲» که نماینده‌ی خوبی از این ژانر است. هم‌چنین نباید از یاد ببریم که سه فیلم «مرد تاریکی» Darkman را نیز مدیون ریمی هستیم.
اگر مارول ریمی را برای کارگردانی این فیلم استخدام کند از نظر تجربه‌ای که پشت دوربین داشته است اتفاقی بی‌نظیر خواهد بود، اما در عین حال به همین دلیل اتفاقی عجیب خواهد بود- از آخرین باری که این کمپانی از کارگردانی تا این حد قدیمی، با تجربه و صاحب‌نظر، که کنترل فیلمش را به طور کامل در دست گیرد استفاده کرد، مدت زیادی گذشته است. با این حال بدون شک همه‌ی ما دوست داریم سم ریمی را در دنیای سینمایی مارول ببینیم، به خصوص به این خاطر که در سال‌های اخیر او کمتر پشت دوربین رفته است و بیشتر کار تهیه‌کنندگی فیلم‌ها را برعهده گرفته است.
Doctor Strange And The Multiverse Of Madness ۷ مارچ سال بعد بر روی پرده می‌رود.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در وب‌سایت www.empireonline.com است.

نوشته سم ریمی در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم بعدی دکتر استرنج Doctor Strange اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط