فیلم ترسناک Blood-Red Ox در مراحل پایانی تولید

امتیاز دهید post

کمپانی مدیا لونا نیو فیلمز حق انتشار و فروش بین‌المللی فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز Blood-Red Ox ساخته رودریگو بلوت را خریداری کرد.
پلوت در گذشته کارگردانی دو فیلم راه یافته به جشنواره فیلم اسکار، Sexual Dependency و «دلم برایت تنگ شده است» و تهیه‌کنندگی نسخه آمریکایی فیلم ترسناک مکزیکی We Are What We Are به کارگردانی جیم میکل، را به عهده داشته است.
فیلم Blood-Red Ox که در مراحل پایانی تولید است، داستان روزنامه‌نگار لبنانی-آمریکایی را روایت می‌کند که به همراه پارتنر خود به بولیویا سفر می‌کند، اما اتفاقات عجیبی در این سفر برای آن‌ها می‌افتد، از جمله توهمات عجیب و دیدن یک گاو میش بزرگ. او در حالی‌که سعی می‌کند پارتنر خود را از این توهمات نجات دهد متوجه می‌شود که نمی‌تواند به هیچ‌کس و هیچ‌چیز اعتماد کند، چرا که خودش نیز کم‌کم عقلش را از دست می‌دهد.
بلوت در مورد ساخت این فیلم گفت:

این فیلم که از کارهای برگمن و فیلم‌های ترسناک دهه ۶۰ و ۷۰،‌ مانند آثار پولانسکی و آرگنتو الهام گرفته شده است، تلاش من برای نشان دادن عشق و علاقه‌ام به سینما و داستان‌سرایی است. در این فیلم با داشتن خصوصیات معمول این ژانر به معضلات امروزی از جمله سلامت روان و مشکلات اجتماعی، پرداخته‌ام.

مازین اکار و کاولین باس در نقش این دو زوج که به سمت دیوانگی می‌روند، و آندره‌آ کاپونوو در نقشی مکمل در این فیلم بازی می‌کنند.
ایدا مارتینز، رییس کمپانی مدیا لونا در این‌باره گفت:

علاوه بر نکته جالب ترکیب دنیای فیلم‌های ترسناک با حضور شخصیت‌های هم‌جنس‌گرا، این فیلم بار دیگر استعداد و خلاقیت رودریگو بلوت را اثبات می‌کند. هر ساخته جدید او به اندازه فیلم‌های قبلیش تماشایی و فوق‌العاده است.

کمپانی مدیا لونا علاوه بر Blood-Red Ox، به تازگی حق فروش دو فیلم دیگر را نیز خریداری کرده است. فیلم «حیوانات برهنه» ساخته ملانی والدی، در مورد پنج نوجوان آلمانی، که به موضوعات عشق، خشونت و احساسات می‌پردازد. و فیلم «جولیت باید بمیرد» ساخته مارکو گج، فیلمی درام کمدی در مورد درگیری‌های بازیگری جوان و تازه‌کار.
این مطلب از نوشته لئو باراکلوگ در سایت ورایتی گرفته شده است.

نوشته فیلم ترسناک Blood-Red Ox در مراحل پایانی تولید اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط