مارتین اسکورسیزی دیکاپریو و دنیرو را در فیلم جنایی Flower Moon که اولین فیلم وسترن اوست گرد هم می‌آورد

امتیاز دهید post

فیلم‌بردار همیشگی مارتین اسکورسیزی به نام رودریگو پریتو در دسامبر گذشته گفته بود فضای همکاری بعدی آن‌ها، «قاتلان ماه گلگون» Killers of the Flower Moon همچنان در دست بررسی است. حالا از خود شخص اسکورسیزی می‌شنویم که فضای آن مشخص شده و این پروژه، که بر اساس کتاب تاریخی دیوید گرن به همین نام ساخته خواهد شد، اولین فیلم وسترن این کارگردان شاخص خواهد بود. «قاتلان ماه گلگون» ادامه‌ای بر «مرد ایرلندی» اسکورسیزی است، که توانست ده نامزدی جایزه‌ی اسکار را در مراسم امسال به جیب بزند. قرار است شاهد درخشش یاران قدیمی اسکورسیزی، یعنی رابرت دنیرو و لئوناردو دیکاپریو در این پروژه باشیم.
اسکورسیزی در مورد این فیلم به پریمیر گفت:

فکر می‌کنیم این یک فیلم وسترن خواهد بود. در سال‌های ۱۹۲۱-۱۹۲۲ در اوکلاهاما روایت می‌شود. قطعا کابوی خواهیم داشت، اما آن‌ها هم سوار بر ماشین و هم سوار بر اسب خواهند بود. این فیلم اساسا در مورد قبیله‌ی اوسیج است، قبیله‌ی بومیان آمریکایی که سرزمین وحشتناکی به آن‌ها رسیده بود، چون به خود می‌گفتند سفید‌پوستان هرگز به آن علاقه‌ای نخواهند داشت. اما سپس نفت در آن‌جا کشف شد و ظرف مدت ده سال مردم اوسیج تبدیل به ثروت‌مند‌ترین مردم دنیا شدند.

انتظار می رود تولید «قاتلان ماه گلگون» در بهار آینده آغاز شود، که بدین ترتیب می‌توانیم در سال ۲۰۲۱ شاهد اکران این فیلم باشیم.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی زک شرف در وب‌سایت ایندی‌وایر است.

نوشته مارتین اسکورسیزی دیکاپریو و دنیرو را در فیلم جنایی Flower Moon که اولین فیلم وسترن اوست گرد هم می‌آورد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط