نامه‌ی تبریک مارتین اسکورسیزی به بونگ جون هو بعد از مراسم اسکار

امتیاز دهید post

بونگ جون هو در اسکار امسال با فیلم «انگل» رکوردهای زیادی را بر جای گذاشت و تاریخ‌ساز شد. «انگل» اولین فیلم کره‌جنوبی است که در رقابت اسکار شرکت کرده و برنده‌ی چند اسکار شده است. این فیلم هم‌چنین اولین فیلم خارجی زبانی است که برنده‌ی اسکار بهترین فیلم شده است. یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای بونگ ارزشی بیشتر از بردن جایزه اسکار داشته باشد، نامه‌ای است که بعد از این مراسم از مارتین اسکورسیزی دریافت کرده است.
او در این باره به خبرنگاران گفت:

امروز صبح نامه‌ای از مارتین اسکورسیزی دریافت کردم. نمی‌توانم محتوای این نامه را فاش کنم چرا که موضوعی شخصی است. اسکورسیزی در پایان نامه نوشته بود: “عملکرد خوبی داشتی. حالا وقت استراحت است، اما برای مدتی طولانی استراحت نکن.” اسکورسیزی بعد از آن نوشته بود که او و سایر کارگردانان منتظر فیلم‌های بعدی من هستند.

بونگ، اسکورسیزی را به عنوان یکی از قهرمان‌های زندگی خودش می‌داند. یکی از مهم‌ترین نکات مراسم اسکار وقتی بود که بونگ در صحبتش بعد از برد اسکار بهترین کارگردان، جمله‌ای را از این کارگردان، “ شخصی‌ترین کارها در نهایت تبدیل به خلاقانه‌‌ترین آثار می‌شوند.”، نقل کرد. بونگ بعد از برد اسکار بهترین فیلم خارجی گفت صحبت کردن در مقابل اسکورسیزی غیرواقعی و سورئال به نظر می‌رسد. پس از آن او از صحنه‌ی معروفی از فیلم «گاو خشمگین» یاد کرد و خاطراتی در مورد اینکه چطور «رفقای خوب»، مراسم حلقه منتقدان فیلم نیویورک سال ۱۹۹۱ را در دست گرفته بود، بازگو کرد.
هنوز به طور رسمی خبری از فیلم بعدی این کارگردان منتشر نشده است. بونگ در حال حاضر با همکاری اچ‌بی‌او مشغول ساخت سریال کوتاه انگلیسی زبان «انگل» است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی زک شارف در سایت indiewire است.

نوشته نامه‌ی تبریک مارتین اسکورسیزی به بونگ جون هو بعد از مراسم اسکار اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط