بزرگداشت In The Mood For Love در حال‌ و هوای عشق اثر وونگ کار وای در کن

امتیاز دهید post

قرار است بیست سال پس از نمایش در حال‌‌وهوای عشق به کارگردانی وونگ کار وای در کروآزت، نسخه بازسازی شدهٔ این فیلم در جشنواره فیلم کن به نمایش در آید.
این جشنواره قصد دارد نسخه‌ٔ تصویری ۴کی از این فیلم عاشقانهٔ بی‌زمان هنگ کنگی با بازی تونی لیانگ و مگی چونگ را به نمایش بگذارد. داستان دربارهٔ یک روزنامه‌نگار و منشی است که همسران‌شان وارد یک رابطهٔ عشقی شده‌اند و این زوج پس از مدتی متوجه علاقه‌شان نسبت به یکدیگر می‌شوند. در حال‌وهوای عشق در بخش فرعی فیلم‌های کلاسیک کن به نمایش گذاشته خواهد شد.
پیش‌بینی جشنواره این است که وونگ در شب نمایش در کن حاضر باشد.
پس از نمایش این فیلم در بخش رقابت‌های جشنواره در سال ۲۰۰۰، جایزهٔ بهترین بازیگر مرد آن سال به لیانگ رسید. طراحی لباس خیره‌کننده و فیلم‌برداری بی‌نظیر این فیلم نیز مورد توجه مخاطبان و داوران قرار گرفت و جایزهٔ بزرگ بخش فنی به کریستوفر دویل، لی پینگ بین و ویلیام چانگ تعلق گرفت.
وونگ در سال ۱۹۹۷ برای فیلم شاد در کنار هم Happy Together موفق به کسب جایزهٔ بهترین کارگردانی شد، اما با در حال‌وهوای عشق بود که به شهرت جهانی رسید و فیلمش به عنوان منبع الهام در مدرسه‌های فیلم‌سازی متعددی مورد استفاده قرار گرفت.
بازسازی نسخهٔ جدید فیلم تحت نظارت وونگ صورت گرفت و اکران آن پس از جشنواره، در تابستان ۲۰۲۰ در فرانسه و دیگر سینماهای بین‌المللی آغاز خواهد شد.
این مقاله برگرفته از نوشته پاتریک فراتر و السا کسلیسی در سایت variety.com است.

نوشته بزرگداشت In The Mood For Love در حال‌ و هوای عشق اثر وونگ کار وای در کن اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط