ساخت Creed 3 آغاز شد

امتیاز دهید post

داستان دنباله‌دار آدونیس کرید (مایکل بی. جردن) و مجموعه فیلم موفق برگرفته از مجموعه فیلم‌های «راکی» قرار است ادامه پیدا کند. ام‌جی‌ام نویسنده زک بیلین را برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمت سوم این مجموعه فیلم موفق انتخاب کرده است.
طبعا هنوز اطلاعاتی در مورد فیلم‌نامه‌ی این فیلم در دست نیست، اما انتظار داریم در این فیلم هم قهرمان بوکس جردن، راکی بالبوآ سیلوستر استالونه و بیانکای تسا تامپسون را ببینیم. نوشتن فیلم‌نامه‌ و کارگردانی اولین فیلم این مجموعه را رایان کوگلر برعهده داشت. این در حالی است که کارگردانی فیلم دوم «کرید» را استیون کیپل جونیور انجام داد. این فیلم ساخته‌ی سال ۲۰۱۸، بر اساس فیلم‌نامه‌ای از جوئل تیلور و استالونه جلوی دوربین رفت.
«کرید ۳» در مراحل اولیه تولید است و به احتمال زیاد برای آغاز فیلم‌برداری باید تا تمام شدن سایر پروژه‌های جردن صبر کنیم. علاوه بر این هنوز تاریخ پخشی برای این فیلم اعلام نشده است. نام زک بیلین زمانی به میان آمد که فیلم‌نامه‌ی فیلم «پادشاه ریچارد» او که درباره‌ی پدر قهرمان‌های تنیس ونوس و سرنا ویلیامز است، نظر کمپانی برادران وارنر را به خود جلب کرد. «پادشاه ریچارد» در حال حاضر با بازی ویل اسمیت در نقش ریچارد ویلیامز، در حال فیلم‌برداری است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در سایت empireonline.com است.

نوشته ساخت Creed 3 آغاز شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط