حضور لیو شرایبر در کنار ویل اسمیت در فیلم King Richard

امتیاز دهید post

لیو شرایبر به همراه ویل اسمیت در فیلم شاه ریچارد King Richard، ساخته کمپانی وارنر برادرز حضور خواهد داشت. این فیلم براساس داستان زندگی ریچارد ویلیامز، پدر اسطوره‌های تنیس، ونوس و سرنا ویلیامز ساخته شده است.
رینالدو مارکوس گرین کارگردانی این فیلم درام، که اکنون در مرحله تولید است، را برعهده دارد. در این فیلم سانیا سیدنی و دمی سینگلتون در نقش ونوس و سرنا در کنار آنجانو الیس و جان برنثال حضور دارند.
شاه ریچارد King Richard با فیلم‌نامه‌ای از زک بالین، بر عزم و قوت ریچارد و راهنمایی‌ها و مربی‌گری او برای دخترهایش، از زمین‌های تنیس کالیفرنیا تا برنده شدن در مسابقات جهانی و نقش او در شکل دادن این دو قهرمان تنیس دنیا، تمرکز دارد.
شرایبر در نقش پل کوهان، مربی تنیس سابق ورزشکاران مطرحی چون جان مک‌انرو و پیت سمپراس، در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.
تیم و ترور وایت (تهیه‌کنندگان فیلم «پست») از کمپانی استار تروور اینترتینمنت، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. اسمیت و کمپانی وست‌بروک استودیوز نیز با آن‌ها همکاری خواهند داشت.
شرایبر که در هر سه عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر فعال است، به تازگی در آخرین فصل از مجموعه تلویزیونی «ری داناوان» بازی کرده است. او تا امروز برای بازی در ۷ فصل این مجموعه تلویزیونی نامزد پنج جایزه گلدن گلوب و سه جایزه امی شده است.
به علاوه او در جدیدترین ساخته وس اندرسون، «گزارش فرانسوی» که از ۲۴ ماه جولای در سینماها اکران خواهد شد، در کنار بازیگرانی چون سورشا رونان، تیموتی شالامی، بنیسیو دل‌ تورو و بیل موری، حضور دارد.
این مطلب از نوشته برویس کیت در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

نوشته حضور لیو شرایبر در کنار ویل اسمیت در فیلم King Richard اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط