همکاری جیمز وان و یونیورسال بر سر یک فیلم جدید هیولایی

امتیاز دهید post

یونیورسال پیکچرز با کارگردان «آکوامن»، جیمز وان بر روی فیلم ترسناک/ مهیج که از فیلم‌های هیولایی پیشین این کمپانی الهام گرفته است، همکاری خواهد کرد. از این پروژه که هنوز نامی هم برای آن انتخاب نشده است، جزئیات کمی در دسترس است. وان تهیه‌کننده‌ این فیلم خواهد بود و هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است. این خبر درست یک هفته بعد از اکران فیلم «مرد نامرئی» یونیورسال پخش شد، فیلمی که فراتر از انتظارها ظاهر شده است. «مرد نامرئی» اقتباس امروزی از فیلم سال ۱۹۳۳ این استودیو به همین نام است.
وان تهیه‌کنندگی این فیلم را به کمک کمپانی اتمیک مانستر خود بر عهده خواهد گرفت. رابی تامپسون برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم جدید انتخاب شده است. تامپسون یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جدید نت‌فلیکس «نفرین شده» است؛ سریالی که داستان آن بر اساس افسانه‌ی معروف بانوی دریاچه نوشته شده است.
یونیورسال قصد داشت بعد از اکران فیلم «مومیایی» سال ۲۰۱۷ با بازی تام کروز، چند پروژه‌ی هیولایی مرتبط باهم را بر روی پرده ببرد. اما با اینکه این فیلم فروشی ۴۰۰ میلیون دلاری داشت، هزینه‌های تولید و تبلیغاتش ۳۵۰ میلیون دلار تمام شد؛ به همین خاطر این استودیو تصمیم گرفت تمرکزش را بر روی پروژه‌های کم هزینه‌تری بگذارد. پروژه‌ی بعدی هیولایی این استودیو، «مرد نامرئی» با بودجه‌ی ۷ میلیون دلاری پس از تنها دو هفته اکران بیش از ۵۷ میلیون دلار در دنیا فروش داشته است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی دیو مک‌ناری در وبسایت variety است.

نوشته همکاری جیمز وان و یونیورسال بر سر یک فیلم جدید هیولایی اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط