احتمال بازی کریس ایوانز در فیلم جدید اسکات دریکسون

امتیاز دهید post

به نظر می‌رسد فیلم جدید برمودا Bermuda ی کمپانی اسکای‌دنس را کارگردان «دکتر استرنج»، اسکات دریکسون بر روی پرده خواهد برد. هم‌چنین یکی از احتمال‌های قوی برای بازی در نقش اول این فیلم، کریس ایوانز است. هنوز از جزئیات فیلم‌نامه‌ی این فیلم اطلاعاتی در دست نیست و تنها چیزی که می‌دانیم این است که این فیلم در داستان خود از مثلث بدنام برمودا استفاده خواهد کرد. مثلث برمودا بخشی از دریای کارائیب است که در طول سال‌ها هواپیماها و کشتی‌های زیادی در آن ناپدید شده‌اند.
با اضافه شدن دریکسون به تیم این پروژه، این کارگردان تصمیم گرفته است فیلم‌نامه‌ی فیلم را به همراه شریک همیشگی‌اش سی.رابرت کارگیل، بازنویسی کند. این زوج تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده خواهند گرفت. با اینکه ایوانز هنوز قراردادی امضا نکرده است، اما به نظر می‌رسد به بازی در این فیلم علاقه‌مند باشد. اتفاق‌ جالب دیگر این است که کارگردان سم ریمی که برای مدتی کارگردانی این فیلم را در نظر داشت، حالا برای ساخت دنباله‌ی «دکتر استرنج» انتخاب شده است؛ فیلمی که دریکسون اخیرا به خاطر اختلافاتی که با مارول داشت از کارگردانی آن انصراف داد.
اگر زوج دریکسون/ ایوانز قطعی شود، بدون شک حتی پیش از آن که یک فریم از این فیلم تصویربرداری شود یک استودیو این فیلم را انتخاب خواهد کرد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در وبسایت empireonline است.

نوشته احتمال بازی کریس ایوانز در فیلم جدید اسکات دریکسون اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط