تاریخ اکران جدید برای Black Widow، Eternals، ایندیانا جونز ۵ Indiana Jones و چند فیلم دیزنی دیگر مشخص شد

امتیاز دهید post

دیزنی تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌هایش را به دلیل تعطیلی سینماها در پی همه‌گیرشدن ویروس کرونا تغییر داده است.
بیوه سیاه که تاریخ اکران آن ماه پیش هم تغییر کرده بود، برای ۶ نوامبر ۲۰۲۰ و به جای اترنالز در نظر گرفته شده است. با این حساب، اکران اترنالز برای ۱۲ فوریه ۲۰۲۱، شانگ-چی و افسانه ده حلقه Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings برای ۷ مه ۲۰۲۱، دکتر استرنج ۲ Doctor Strange برای ۵ نوامبر ۲۰۲۱ و ثور: عشق و طوفان Thor: Love and Thunder برای ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. اکران پلنگ سیاه ۲ Black Panther هم‌چنان برای ۶ مه ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده و کاپیتان مارول ۲ Captain Marvel از ۸ جولای ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.
روح Soul انیمیشن محصول پیکسار هنوز تغییری در تاریخ اکران آخر هفته ۱۹ ژوئن نداده است. اکران بازسازی لایواکشن مولان Mulan هم برای۲۴ جولای ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده که جایگزین گشت‌وگذار در جنگل‌Jungle Cruise خواهد بود.

اکران این فیلم برای ۲۰ جولای ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. پنجمین فیلم ایندیانا جونز هم با یک سال تأخیر، در تابستان ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.
اکران فیلم علمی-تخیلی فانتزی آرتمیس فاول Artemis Fowl هم به کلی لغو شد. دیزنی هنوز تغییری در تاریخ اکران داستان وست ساید West Side Story و آخرین دوئل The Last Duel در ماه دسامبر اعلام نکرده است.
اکران اکشن کمدی مرد آزاد Free Guy با بازی رایان رینولدز و گزارش فرانسوی The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسن هم از تابستان به پاییز افتاده است.
با این حال، هنوز هم مشخص نیست که سینماها امسال از چه تاریخی شروع به کار خواهند کرد و ممکن است برنامه اکران‌ها باز هم تغییر کنند. حتی اشتیاق مردم برای بازگشت به سالن‌های سینما هم قابل پیش‌بینی نیست.
این مقاله برگرفته از نوشته ربکا رابین در سایت variety.com است.

نوشته تاریخ اکران جدید برای Black Widow، Eternals، ایندیانا جونز ۵ Indiana Jones و چند فیلم دیزنی دیگر مشخص شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط