تاریخ اکران تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick به تعویق افتاد

امتیاز دهید post

با انتشار خبرهای اولیه در ماه فوریه دربارهٔ شیوع گستردهٔ ویروس کرونا در ایتالیا، خبر توقف تولید مأموریت: غیرممکن ۷ Mission: Impossible 7 به گوش رسید. برخی به شوخی فکر کردند که نکند این ویروس با تام کروز خصومتی دارد. حالا یک کابوس دیگر سراغ فیلمی از تام کروز رفته؛ برنامه اکران تاپ گان: ماوریک برای تابستان لغو شده است.
پارامونت تصمیم گرفت تاریخ اکران این فیلم در آمریکا که برای ۲۴ ژوئن تنظیم شده بود را به تأخیر بیندازد و ۲۳ دسامبر را برای نمایش فیلم در نظر گرفته است. تاریخ اکران مارویک در بریتانیا برای ۱۷ جولای برنامه‌ریزی شده بود که ممکن است با وجود تصمیمات جدید، اکران آن به یک سال بعد موکول شود.
پس از گذشت بیش از سی سال خدمت به‌عنوان یکی از خلبان‌های برتر نیروی دریایی، پیت ماوریک میچل (کروز) در جایی است که به آن تعلق دارد و به‌عنوان یک خلبان شجاع، در حال انجام ایده‌ها و کارهای جدید است. او در حال آموزش فارغ التحصیلان تاپ گان برای مأموریتی است که کمتر خلبانی از آن جان سالم به در برده و در همین حال با بردلی برادشا (مایلز تلر) پسر دوستش روبرو می‌شود. ماوریک با آینده‌ای مبهم و ترس‌های عمیقش روبرو می‌شود که در یک مأموریت به اوج خودش می‌رسد.
این مقاله برگرفته از نوشته جیمز وایت در سایت empireonline.com است.

نوشته تاریخ اکران تاپ گان: ماوریک Top Gun: Maverick به تعویق افتاد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط