بهترین فیلم های مناسب کودکان و بزرگسالان برای روزهای قرنطینه

امتیاز دهید post

مدارس فعلا تعطیل هستند، کلاس‌های فوق‌ برنامه همه کنسل شده‌اند، تمام سینماها تا اطلاع ثانوی بسته هستند، هوا سرد و بارانی است و بیرون رفتن از خانه خطرناک است.
شرایط فعلی باعث خانه‌نشین شده همه شده است، پس چه فیلمی برای یک خانواده در قرنطینه مناسب است که در مورد والدین مرده و یا بچه‌های یتیم شده نباشد؟
نگران نباشید، ما با لیستی جدید آمده‌ایم. در این‌جا لیستی از فیلم‌های مناسب بچه‌ها در شبکه‌های مختلف را آورده‌ایم، حتی اگر فرزندی ندارید مطمئنا از تماشای آن در کنار عزیزانتان لذت خواهید برد.

همچنین بخوانید:
پناه بگیرید – معرفی ۱۰ فیلم موفق ژانر فاجعه

بره ناقلا: فارماگدون (شبکه نت‌فلیکس)

چه کسی از تماشای حیواناتی که با صدای بلند جیغ می‌زنند لذت نمی‌برد! دیگر تا الان باید بدانید که آیا طرفدار شاون و والاس و فیلم «فرار جوجه‌ای» هستید یا نه. نکته مثبت دیگر این فیلم این است که کودکان عزیزتان از انیمیشنی که دیالوگی ندارد نمی‌تواند حرف‌های بد یاد بگیرند. من خیلی به این انیمیشن جذاب و ماجراجویانه فضایی خندیدم، داستانی که اشاره‌هایی به فیلم‌های علمی تخیلی مورد علاقه ما بزرگ‌سال‌ها، از جمله «پیشتازان فضا»، «ورود» و «جنگ ستارگان» دارد.

گروفالو (شبکه آمازون پرایم ویدیو)

گروفالو

عذر می‌خواهم که فیلم مخصوص کودکان با صداگذاری جیمز کوردن را در این لیست گذاشته‌ام. اما این انیمیشن ۲۲ دقیقه‌ای که با اقتباس از کتابی در مورد همین شخصیت ساخته شده است، می‌تواند خیلی دیدنی‌تر از مجموعه تلویزیونی ۱۵ دقیقه‌ای باشد که تماشا می‌کنید. تمام جنبه‌های آن به اندازه است.

فانتازیا (شبکه دیزنی+)

فانتازیا

می‌دانستید که این فیلم می‌تواند برای صد و شصت دقیقه شما و فرزندانتان را سرگرم کند؟ «فانتازیا» یکی از بهترین و زیرکانه‌ترین انیمیشن‌های ساخته شده است و دلیل آن فقط یک چیز است: پدر. توصیه می‌کنم رقص قسمت‌های مورد علاقه خود را نیز یاد بگیرید.

پری جادو (آمازون پرایم ویدیو)

درست است، این یکی یکم جادویی و رویایی است، اما برای آوردن آن در این لیست دلیل دارم. برای کسانی که دوست ندارند فرزندانشان تمام مدت پرنسس‌های دیزنی را تماشا کنند، دیدن داستان‌های دو پری یه نام‌های هارمونی و رپسودی انتخاب مناسبی است. ممکن است حتی خود شما این فیلم موزیکال که در سال ۲۰۰۵ با بودجه کم ساخته شده بود را به یاد بیاورید. مجموعه‌ فیلم‌هایی از داستان‌های این دو شخصیت که از مجموعه تلویزیونی استرالیایی «پری‌ها» گرفته شده، ساخته شده است.

۱۰ اردک پلاستیکی کوچک (آمازون)

باورتان می‌شود که نویسنده و تصویرساز محبوب کودکان، اریک کارل (نویسنده داستان «هزارپای گرسنه») نود ساله شده است؟ او در این داستان جدید خود، به ماجراجویی ده اردک کوچک پلاستیکی که به دریا رسیده‌اند، می‌پردازد. این داستان ۷ دقیقه‌ای با صداگذاری ستاره تئاتر برادوی، برنادت پیترز، سرگرم‌کننده، آرامش‌بخش و بانشاط است.

پرنسس کوچک (نت‌فلیکس و آمازون)

پرنسس کوچک

من عاشق این فیلم هستم. دوست دارم آن را در آغوش بگیرم و همه جا با خودم ببرم. هر بار که آن را تماشا می‌کنم مثل دفعه اول از آن لذت می‌برم. این ساخته کارگردان «جاذبه»، آلفونسو کوارون بسیار تماشایی، زیبا و دوست‌داشتنی است.

فیلم‌هایی برای کودکان بزرگ‌تر:

پدینگتون و پدینگتون ۲ (آمازون)

پدینگتون 2

پدینگتون یک خرس کوچولو است. و کلی ماجراجویی در انتظار اوست. چرا فیلم‌های «پدینگتون» بیشتری ساخته نشده است؟ دلیل آن کیفیت و زیبایی این داستان‌هاست که مخاطب از هر سنی را درگیر داستان جادویی خود می‌کند. داستان‌های «پدینگتون» درست مثل «فیلم لگو» هستند که هیچ‌کس انتظار این را نداشت که این‌قدر خوب باشند. پس با تماشای «پدینگتون» زمان خود را در قرنطینه به بهترین شکل ممکن بگذرانید.
درست است که با قرار دادن این فیلم در این لیست، قانون “نداشتن هیچ داستانی در مورد والدین فوت شده” را تا حدی زیر پا گذاشته‌ایم. اما در واقع ما شاهد مرگ والدین پدینگتون در فیلم نیستیم. پس «پدینگتون» واقعا به این لیست تعلق دارد.

بچه‌های جاسوس (نت‌فلیکس و آمازون)

چطور فیلمی با حضور الن کامینگ، دنی تروجو، تری هچر و آنتونیو باندراس و ساخته روبرت رودریگز می‌تواند فیلم بدی باشد؟ از نظر من این بهترین ساخته این کارگردان است.

بچه‌ رییس (آمازون پرایم ویدیو)

ساکت باشید و به حرف من گوش کنید، «بچه رییس» فوق‌العاده است.

پرندگان خشمگین ۲ (آمازون)

جیسون سودیکیس جش گد دنی مک‌براید لزلی جونز ریچل بلوم پیت دیویدسون بیل هیدر پیتر دینکلیج

حتی اگر هنوز اولین فیلم «پرندگان خشمگین» را تماشا نکرده‌اید، باز هم می‌توانید از «پرندگان خشمگین ۲» شروع کنید. ستاره‌های سینما از جمله جیسون سودیکیس، بیل هادر، استرلینگ کی. براون و آکوافینا شخصیت‌های این انیمیشن را صداگذاری کرده‌اند. «پرندگان خشمگین» جزو معدود انیمیشن‌هایی است که همان اندازه که برای بچه‌ها جالب است، برای بزرگسالان نیز جذابیت دارد. حتی از چندبار دیدن آن نیز خسته نمی‌شوید.

دکتر سوس، گرینچ (نت‌فلیکس و آمازون)

این موجود سبز‌ رنگ بدنام به قرن بیست و یکم آمده است. اما این‌بار دوست‌داشتنی‌تر از نسخه اصلی و نه به ترسناکی فیلم آن با بازی جیم کری. این داستان کلاسیک حالا به داستانی کلاسیک برای بچه‌هایمان تبدیل می‌شود. اگر همین موضوع باعث ترغیب شدن شما به تماشای این انیمیشن به همراه فرزندانتان نمی‌شود، هیچ‌چیز دیگری نمی‌تواند نظر شما را عوض کند.

رالف اینترنت را خراب می‌کند (دیزنی +)

رالف اینترنت را خراب میکند

بیاید صادق باشیم، همه برای تماشای پرنسس‌ها آمده‌ایم ولی بعد با دیدن گل گدوت خوشحال شدیم. این داستان دوست‌داشتنی که حتی از انیمیشن اولی خود زیرکانه‌تر و جالب‌تر است، مانند تماشای تاریخچه مرورگر اینترنت کامپیوتر شخصیتان است، البته تاریخچه‌ای که فرزندانتان اجازه دیدن آن را دارند.

هوگو (نت‌فلیکس و آمازون)

در این ساخته فوق‌العاده مارتین اسکورسیزی که کمتر به آن توجه شده است، ستاره سینما ساشا بارون کوهن در نقش جالبی حضور دارد.

کورالاین (شبکه استارز)

کورالاین انیمیشن

کمپانی لایکا، که انیمیشن ساخته آن به نام «حلقه گمشده»، برنده جایزه بهترین انیمیشن گلدن گلوب شد، علاقه‌ای به ساختن داستان‌هایی در مورد شخصیت‌های عجیب دارد. «کورالاین» اولین ساخته این کمپانی در سال ۲۰۰۹، هنوز هم تماشایی است. این داستان زیبا، دیدنی و سرگرم‌کننده ترکیبی از «آلیس در سرزمین عجایب» و داستان‌های پریان و داستان‌های تخیلی دیوید کراننبرگ است.
این مطلب از نوشته کتل هستی در سایت اینترتینمنت ویکی گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته بهترین فیلم های مناسب کودکان و بزرگسالان برای روزهای قرنطینه اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط