کارگردان سریال محبوب Rick and Morty بر روی فیلم‌نامه‌ی Ant-Man 3 کار می‌کند

امتیاز دهید post

جف لاونِس کارگردان و یکی از تهیه‌کنندگان سریال محبوب کارتون نت‌ورک «ریک و مورتی»، برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی سومین فیلم «انت من» Ant-Man استودیو مارول انتخاب شده است.
پیتون رید که کارگردان دو فیلم «انت‌من» ۲۰۱۵ و «انت‌من و وسپ» ۲۰۱۸ بوده است، بر اساس قراردادی که پاییز سال گذشته امضا کرده است بر روی صندلی کارگردانی این فیلم می‌نشیند.
پل راد نیز قرار است برای بازی در نقش اسکات لنگ، قهرمان این فیلم، برگردد. اوانجلین لیلی نیز در این فیلم بازی خواهد کرد.
قراردادهای این فیلم در همان روزهای اولیه‌ی بسته شدن هالیوود نوشته شدند و لاونس نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم را آغاز کرده است. مارول هنوز به طور عمومی از این پروژه خبری منتشر نکرده است و از آن‌جایی که نوشتن فیلم‌نامه‌ی «انت‌من ۳» Ant-Man 3 به تازگی شروع شده است مشخص نیست چه زمانی بر روی پرده خواهد رفت.
قرار بود دنباله‌های Doctor Strange in the Multiverse of Madness و «ثور: عشق و طوفان» امسال فیلم‌برداری شوند، اما شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های هالیوود را بهم ریخت. روز جمعه دیزنی تاریخ‌ پخش فیلم‌های خود را تغییر داد و پخش فیلم‌های فاز چهارم مارول نیز عقب افتاد.
لاونس که با کارهای کمدی‌اش شناخته می‌شود، نوشتن را با جیمی کیمل لایو! شروع کرده بود. او علاوه بر چند فصل از این برنامه، بر روی مراسم اسکار، امی و مراسم شام خبرنگاران کاخ سفید نیز کار کرده است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی بوریس کیت در وبسایت hollywoodreporter است.

نوشته کارگردان سریال محبوب Rick and Morty بر روی فیلم‌نامه‌ی Ant-Man 3 کار می‌کند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط