قطعی شدن تاریخ اکران فیلم‌های Guardian of the Galaxy 3 و The Suicide Squad

امتیاز دهید post

جیمز گان، کارگردان سومین فیلم از مجموعه فیلم‌ «نگهبانان کهکشان» و «جوخه انتحار» جدیدا اعلام کرده است که تاریخ اکران هیچ‌کدام از این دو فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق نخواهد افتاد.
گان در جواب به سوالات طرفداران خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که جدیدترین ساخته کمپانی وارنر برادرز، «جوخه انتحار» The Suicide Squad و فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» Guardian of the Galaxy 3 ساخته دی‌سی کامیکس طبق برنامه، در ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.
او در توییتر خود گفت:

در حال حاضر هیچ دلیلی برای تغییر تاریخ اکران «جوخه انتحار» وجود ندارد. ما طبق برنامه پیش می‌رویم. واقعا خوشحالم که توانستیم قبل از شروع قرنطینه فیلم‌برداری آن را به اتمام برسانیم و مراحل ویرایش آن را از خانه انجام دهیم.

گان همچنین اطلاعاتی مشابه در مورد «نگهبانان کهکشان ۳» داد:

فعلا برنامه ما برای اکران «نگهبانان کهکشان ۳» نیز تغییری نکرده است.

تاریخ اکران ساخته‌های جدید دنیای سینمایی مارول به دلیل بحران کنونی به تعویق افتاده است.
تاریخ اکران «بلک ویدو» از ماه مه به ماه نوامبر تغییر کرده است و به همین ترتیب تاریخ اکران فیلم‌های «اترنالز»، «شانگ-چی»، «دکتر استرنج ۲»، «ثور: عشق و رعدوبرق»، «بلک پنتر ۲» و «کاپیتان مارول ۲» نیز به نیمه اول سال ۲۰۲۲ موکول شده است.
سال‌ها پیش گان به دلیل چند توییت جنجالی از کارگردانی فیلم «نگهبانان کهکشان» اخراج شده بود. اما دوباره به استخدام کمپانی دیزنی درآمد. در همین حین کمپانی وارنر برادرز قراردادی با گان برای ساخت «جوخه انتحار» بست.
اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم جدید «جوخه انتحار» وجود ندارد. بسیاری از بازیگران فیلم اول آن در سال ۲۰۱۶، از جمله مارگو رابی، ویولا دیویس و یوئل کینامان در این فیلم نیز حضور دارند. بازیگران دیگری از جمله ادریس البا، جان چنا، تایکا وایتیتی و ناتان فیلیون نیز در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.
گان در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد «جوخه انتحار» در حال حاضر در مرحله ویرایش است، اما پیش‌نمایش رسمی آن هنوز آماده انتشار نیست.
این مطلب از سایت variety گرفته شده است.

نوشته قطعی شدن تاریخ اکران فیلم‌های Guardian of the Galaxy 3 و The Suicide Squad اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط