تعویق پخش دنباله های Spider-Man به دنبال شیوع کرونا

امتیاز دهید post

به دنبال مشکلات پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا، سونی پیکچرز پخش دو دنباله‌ی مرد عنکبوتی Spider-Man، که هنوز نامی هم برای آن‌ها انتخاب نشده است، را به تاخیر انداخت. این استودیو روز جمعه اعلام کرد که تاریخ پخش دنباله‌ی اسپایدرمن: دور از خانه مارول-سونی از ۱۶ جولای سال ۲۰۲۱ به ۵ نوامبر همان سال تغییر خواهد کرد. هم‌چنین دنباله‌ی انیمیشن اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی با ۶ ماه تاخیر در پخش مواجه شده و به جای ۸ آوریل سال ۲۰۲۲، ۷ اکتبر آن سال پخش خواهد شد.
اسپایدرمن: دور از خانه تام هالند یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ بود که در گیشه‌ی جهانی فروش ۱.۱۳ میلیارد دلاری داشت. دنباله‌ی این فیلم در حقیقت سومین قسمت از این مجموعه فیلم خواهد بود، مجموعه‌ای که با «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد.
اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی سال گذشته اسکار بهترین فیلم انیمیشن را برد و فروش جهانی ۳۷۵ میلیون دلاری داشت.
پخش فیلم «آنچارتد» هالند که اقتباسی از بازی‌های ویدئویی به همین نام است نیز از ۸ اکتبر سال ۲۰۲۱ به ۱۶ جولای ۲۰۲۱ تغییر کرد، تاریخی که پیش از این برای دنباله‌ی اسپایدرمن: دور از خانه در نظر گرفته شده بود. دیزنی و استودیوهای مارول هم‌چنین روز جمعه اعلام کردند که دنباله‌ی Doctor Strange in the Multiverse of Madness را از ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ (تاریخ جدید پخش دنباله‌ی «اسپایدرمن: دور از خانه») به ۲۵ مارچ سال ۲۰۲۲ تغییر خواهند داد. این استودیو هم‌چنین تاریخ پخش The Nightingale با بازی داکوتا فانینگ و ال فانینگ را که قرار بود یکی از فیلم‌هایی که برای کریسمس پخش می‌شوند باشد، به تاخیر انداخت. اما تاریخ جدید پخش آن را هنوز اعلام نکرده است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی دیو مک‌ناری در وب‌سایت variety.com است.

نوشته تعویق پخش دنباله های Spider-Man به دنبال شیوع کرونا اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط