۱۰ نقش‌آفرینی برتر اسکارلت جوهانسون

امتیاز دهید post

کارنامه هنری اسکارلت جوهانسون پر از نقش‌های متفاوت و موفق است، از بازی در فیلم‌های درام گرفته تا فیلم‌های اکشن و حتی مجموعه فیلم‌های پرفروش ابرقهرمانی. به همین بهانه در این‌جا ۱۰ فیلم برتر اسکارلت جوهانسون از نظر سایت IMDb، را آورده‌ایم.
طرفداران فیلم و سینما با دادن یک تا ده ستاره به هر فیلم یا مجموعه تلویزیونی در سایت IMDb رای می‌دهند و ما براساس همین امتیازبندی، ده فیلم برتر با بازی جوهانسون را انتخاب کرده‌ایم.

۱۰- کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان – امتیاز ۷/۷ از ۱۰

اولین حضور اسکارلت جوهانسون در دنیای ابرقهرمانی مارول با فیلم «آیرون‌من ۲» و در نقش بلک ویدو و سپس در «اونجرز» بود، با این‌حال شخصیت او بار دیگر در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» حضور داشت.
در «سرباز زمستان» ابرقهرمان‌ها باید خود را با زندگی مدرن امروزی وفق می‌دادند که البته کار آسانی برای آن‌ها نبود. پس از حمله‌ای به سازمان شیلد، بلک ویدو به دنبال پیدا کردن جواب سوالاتش می‌رود.

۹- کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – امتیاز ۷/۸ از ۱۰

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی - جوهانسون

کمی پس از «سرباز زمستان»، «جنگ داخلی» بر روی پرده سینماها اکران شد.
در این ساخته سال ۲۰۱۶، پس از عدم توافق کاپیتان آمریکا و آیرون‌من در مورد آینده، ابرقهرمان‌ها با یکدیگر درگیر می‌شوند.
هاکای، فالکون، باکی، انت‌من و اسکارلت ویچ طرفدار کاپیتان آمریکا، و ویژن، وار ماشین، اسپایدر-من و بلک ویدو در تیم آیرون‌من هستند.

۸- جزیره سگ‌ها – امتیاز ۷/۹ از ۱۰

در این انیمیشن که داستان آن در آینده در شهری در ژاپن اتفاق می‌افتد، پس از این‌که سگ‌ها به عنوان ناقلین بیماری شناخته می‌شوند، همه آن‌ها به دستور شهردار، به جزیره‌ای که به آن جزیره زباله گفته می‌شد، منتقل می‌شوند. پسر یتیم ۱۲ ساله‌ای به نام آتاری برای پیدا کردن سگش، اسپاتس، تصمیم می‌گیرد با دزدیدن هواپیمایی خودش را به این جزیره برساند.
بازیگران سرشناسی شخصیت‌های این انیمیشن را صداگذاری کرد‌ه‌اند، از جمله جف گولد‌بلوم، برایان کرانستون، بیل موری، یوکو اونو و گرتا گرویگ. اسکارلت جوهانسون نیز صدای شخصیت سگی به نام نوتمگ را صداگذاری کرده است.

۷- انتقام‌جویان – امتیاز ۸ از ۱۰

انتقام جویان - جوهانسون

پس از این‌که لوکی مکعب قدرتمند و خطرناک تسرکت را به دست می‌آورد، نیک فری تیمی از ابرقهرمان‌ها را برای مقابله با او تشکیل می‌دهد. آیرون‌من، کاپیتان آمریکا، هالک، ثور،‌ هاکای و بلک ویدو در خیابان‌های نیویورک درگیر نبرد بزرگی می‌شوند.
جوهانسون با بازی در نقش بلک ویدو در این فیلم حدود ۴ تا ۶ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

۶- او – امتیاز ۸ از ۱۰

او - جوهانسون

این فیلم علمی- تخیلی عاشقانه محصول سال ۲۰۱۳، داستان نویسنده‌ تنهایی را در دوره‌ای در آینده روایت می‌کند. پس از این‌که همسرش او را ترک می‌کند، تصمیم می‌گیرد با فرد جدیدی آشنا شود. اما او در عوض به دستیار مجازی هوش مصنوعی، به نام سامانتا، علاقه‌مند می‌شود.
در این فیلم با بازی واکین فینیکس، اسکارلت جوهانسون شخصیت سامانتا را صداگذاری کرده است.
او برای این صداگذاری فوق‌العاده، مورد تمجید منتقدین قرار گرفت.

۵- جوجو خرگوشه – امتیاز ۸/۱ از ۱۰

اسکارلت جوهانسون - جوجو خرگوشه - بهترین بازیگر زن

جوهانسون به تازگی در فیلم کمدی تلخ «جوجو خرگوشه» حضور داشت. این فیلم در مورد پسر کوچک طرفدار هیتلر به نام جوجو است که متوجه می‌شود مادرش به دختر جوان یهودی در اتاق زیر‌شیروانی خانه‌یشان پناه داده است. این اتفاق باعث می‌شود که او طور دیگری به مسایل زندگی نگاه کند.
در این فیلم رومان گریفین در نقش جوجو و اسکارلت جوهانسون در نقش مادر او بازی می‌کنند.

۴- داستان ازدواج – امتیاز ۸/۴ از ۱۰

اسکارلت جوهانسون - داستان ازدواج - بهترین بازیگر زن

اسکارلت جوهانسون و آدام درایور در این فیلم درام کمدی سال ۲۰۱۹ در کنار هم حضور دارند.
این فیلم داستان ازدواج در حال شکست بازیگر و همسر کارگردانش و تاثیر این جدایی بر زندگی حرفه‌ایشان را روایت می‌کند. در حین این جدایی نیکول با بازی جوهانسون در لس‌آنجلس و چارلی با بازی درایور در نیویورک زندگی می‌کنند.
بازی تاثیرگذار هر دوی این بازیگران مورد توجه منتقدان قرار گرفته است.

۳- پرستیژ – امتیاز ۸/۵ از ‍۱۰

پرستیژ

این فیلم که داستان آن در دوره ادواردیان در لندن اتفاق می‌افتد، ماجرای رقابت شدید دو شعبده‌باز با یکدیگر را روایت می‌کند.
هیو جکمن و کریستین بیل در نقش این دو شعبده‌باز و اسکارلت جوهانسون در نقش اولیویا ونسکومب، دستیار و نامزد رابرت با بازی جکمن، بازی می‌کنند.
داستان و بازی‌های فوق‌العاده این فیلم نقدهای بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرد.

۲- انتقام‌جویان: جنگ ابدیت – امتیاز ۸/۵ از ۱۰

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت

در سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های «اونجرز»، تمام قهرمان‌ها برای مقابله با دشمن بزرگشان تانوس، با هم متحد می‌شوند.
تانوس قصد دارد با به دست آوردن هر شش سنگ ابدیت، نیمی از جمعیت جهان را از بین ببرد و قهرمان‌ها در تلاشند که قبل از تانوس این سنگ‌ها را به دست بیاورند.
صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز این فیلم بسیار تماشایی است و پایان سرنوشت‌ساز آن انتظار طرفدارانش را از فیلم نهایی این مجموعه بالا برد.

۱- انتقام‌جویان: آخر بازی – امتیاز ۸/۵ از ۱۰

انتقام‌جویان: آخر بازی - جوهانسون

آخرین فیلم از مجموعه «اونجرز» در صدر لیست ما قرار دارد.
در این فیلم قهرمان‌هایی که از بشکن تانوس جان سالم به در بردند بار دیگر دور هم جمع می‌شوند. آن‌ها برای جبران خسارتی که تانوس زده است تصمیم می‌گیرند در زمان به عقب برگردند و این‌بار جلوی او را بگیرند. با این‌حال این ماموریت بدون فداکاری عده‌ای قابل انجام نیست و بلک ویدو نیز سهم خود را در این ماموریت ایفا می‌کند.
«آخر بازی» توانست به فروشی بیش از ۲.۷ میلیون دلار برسد. با این‌که «آخر بازی» آخرین فیلم از مجموعه «اونجرز» است، اما بلک ویدو با بازی جوهانسون امسال با فیلمی در مورد همین شخصیت، باز خواهد گشت.

این مطلب از نوشته بروک باجگرویکس در سایت Screenrant گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته ۱۰ نقش‌آفرینی برتر اسکارلت جوهانسون اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط