طرفداران فیلم جدید Batman باید انتظار فیلمی تاریک‌تر از همیشه را داشته باشند

امتیاز دهید post

پیش از همه‌گیر شدن ویروس کرونا و متوقف شدن فیلم‌برداری اکثر پروژه‌ها، کارگردان/فیلم‌نامه‌نویس مت ریوز موفق شد به همراه تیمش ۲۵ درصد ابتدایی فیلم جدید بتمن Batman را، با بازی رابرت پتینسون، فیلم‌‌برداری کند. با این حال هم‌بازی پتینسون، اندی سرکیس که در نقش خدمت‌کار بروس وین، آلفرد پنی‌ورث در فیلم جدید شوالیه‌ی تاریکی جلوی دوربین میی‌رود، بخش زیادی از فیلم‌نامه را خوانده است. به همین دلیل انتخاب خوبی برای صحبت درباره‌ی این فیلم برای مخاطبان هیجان‌زده‌ی این فیلم است.
سرکیس در مصاحبه‌ای گفته است که این بتمن Batman از سایر آثار این مجموعه تاریک‌تر خواهد بود. در ماه آوریل تیم مشغول فیلم‌برداری بتمن Batman در لندن بودند که مجبور به توقف فیلم‌برداری شدند. پخش‌کننده‌ی فیلم برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم را از ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ به اول اکتبر همان سال تغییر داده است.
وقتی از سرکیس در مورد تاریک بودن بتمن Batman پرسیده شده است، او در جواب گفته است:

باید بگویم که این جمله خیلی از واقعیت دور نیست. با این حال فیلم به ارتباط احساسی میان آلفرد و بروس نیز می‌پردازد.

از سایر عوامل این فیلم می‌توان به زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل، یا همان کت‌ومن؛ پل دینو در نقش ریدلر؛ جفری رایت در نقش رئیس پلیس گوردون؛ جان تورتورو در نقش کارمین فالکون و کالین فارل در نقش پنگوئن اشاره کرد.
سرکیس در حال حاضر در مراحل پس از تولید Venom: Let There Be Carnage است، فیلمی که کارگردانی‌اش را برعهده داشته است. این دنباله‌ی فیلم مارول تام هاردی ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی رایان لاتانزیو در سایت indiewire.com است.

نوشته طرفداران فیلم جدید Batman باید انتظار فیلمی تاریک‌تر از همیشه را داشته باشند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط