رایان گاسلینگ بار دیگر در نقش یک فضانورد جلوی دوربین می‌رود

امتیاز دهید post

زوج کارگردان فیل لرد و کریس میلر قرار است اقتباسی از رمان جدید اندی ویر، که پیش از این رمان موفق “مریخی” را نوشته بود، را جلوی دوربین ببرند. این پروژه از ماه مارس در دست تولید بوده است.
داستان این رمان درباره‌ی فضانوردی است که ماموریتی حیاتی برای نجات دنیا دارد. رایان گاسلینگ، ایمی پاسکال، ویر و کن کائو، تهیه‌کننده‌ی Mid90s و تهیه‌کننده‌ی اجرایی نامزد اسکار بهترین فیلم «سوگلی»، از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.
همکاری لرد و میلر با پاسکال، که پیش از این اسکار بهترین فیلم انیمیشنی را برای تهیه‌کنندگی فیلم موفق «اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی» سال ۲۰۱۸ را برای آن‌ها به همراه داشت، باعث شده است این کارگردانان خیلی سریع این پروژه را قبول کرده و آن را جلو ببرند.
رمان جدید ویر، Project Hail Mary، بهار سال ۲۰۲۱ توسط انتشارات رندوم هاوس منتشر خواهد شد. شایعات حاکی از این است که گاسلینگ بعد از خواندن فیلم‌نامه‌ی فیلم بر اضافه شدن لرد و میلر به این پروژه اصرار ورزیده است.
لرد و میلر پیش از این در حال ساخت اقتباسی از دنباله‌ی رمان “مریخی” ویر، به نام “آرتمیس” بودند. اما حالا ساخت اقتباس رمان Project Hail Mary در اولویت قرار گرفته است.
گاسلینگ نیز با بازی در نقش فضانوردان غریبه نیست. او پیش از این در درام «نخستین انسان» سال ۲۰۱۸ دیمین شزل در نقش نیل آرمسترانگ بازی کرده بود. او در این فیلم نیز زمان زیادی را در فضا تنها بود.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی رایان لاتانزیو در وب‌سایت indiewire ‌است.

نوشته رایان گاسلینگ بار دیگر در نقش یک فضانورد جلوی دوربین می‌رود اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط