کارگردان فیلم جدید مایکل بی. جردن، Methuselah، انتخاب شد

امتیاز دهید post

بالاخره Methuselah برادران وارنر در حال شکل‌گیری است؛ دنی بویل قرارداد کارگردانی این فیلم را امضا کرده است. ستاره‌ی اصلی این فیلم مایکل بی. جردن است و سایمن بوفوی نیز فیلم‌نامه‌ی این پروژه را بازنویسی خواهد کرد. برادران وارنر این فیلم را در اولویت قرار داده‌اند، چرا که پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه فیلم را دارد. جردن و برادران وارنر با دو فیلم «کرید» و «کرید ۲» موفق شدند علاوه بر جلب نظر منتقدان، فروش خوبی در گیشه داشته باشند.
داستان اصلی فیلم از انجیل برگرفته شده است و در مورد مردی است که تا ۹۶۹ سالگی‌ زندگی کرده است. با این حال به نظر می‌رسد فیلم از این ایده فاصله گرفته باشد. به هر حال، Methuselah ثابت می‌کند که برادران وارنر به دنبال تبدیل داستان‌های انجیل به مجموعه فیلم‌های بزرگ است.
فیلم قبلی بویل، «دیروز» در گیشه فروش فوق‌العاده‌ای داشت. بویل هم‌چنین پیش از به وجود آمدن اختلاف‌هایی بر سر ایده‌ی فیلم، قرار بود فیلم بعدی «جیمز باند» را جلوی دوربین ببرد.
برادران وارنر چندین سال است که در پی ساختن Methuselah هستند. جردن نیز سال گذشته به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده‌ی این فیلم انتخاب شد. فیلم‌نامه‌ی فیلم نیز در سال ۲۰۱۴ نوشته شده بود. در این فیلم ستاره‌های مطرح هالیوودی دیگری مثل تام کروز و ویل اسمیت نیز بازی خواهند کرد. جزئیات بیشتری درباره‌ی Methuselah در دست نیست. با توجه به برنامه‌‌های کاری شلوغ جردن و وقفه‌های تولید هالیوود بر اثر کرونا، هنوز تاریخ پخشی برای این فیلم اعلام نشده است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی تایلر هرسکو در وب‌سایت indiewire.com ‌است.

نوشته کارگردان فیلم جدید مایکل بی. جردن، Methuselah، انتخاب شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط