جیسون موموآ و پیتر دینکلیج در Good, Bad & Undead جلوی دوربین می‌روند

امتیاز دهید post

با اینکه جیسون موموآ و پیتر دینکلیج در هیچ صحنه‌ای از «بازی تاج و تخت» با هم جلوی دوربین نرفتند، اما از آن‌جایی که قرار است در ماجراجویی اکشن جدیدی به نام Good, Bad & Undead در کنار هم بازی کنند، به زودی صحنه‌های مشترک زیادی را تجربه خواهند کرد.
کارگردانی این فیلم جدید برعهده‌ی مکس بارباکو است. دینکلج در این فیلم در نقش ون هلسینگ، یک شکارچی خون‌آشام جلوی دوربین می‌رود. او با یک خون‌آشام (موموآ) که قسم خورده است دیگر کسی را نکشد، همکاری می‌کند. این دو در جست‌و‌جوی خون‌آشام‌ها از یک شهر به شهر دیگر می‌روند. زمانی که پول زیادی برای از بین بردن یک خون‌آشام جایزه گذاشته می‌شود، همه موجودات این دنیای خطرناک پر از هیولا و جادو، تصمیم به پیدا کردن آن‌ها می‌گیرد. این فیلم قصد دارد چیزی شبیه به «فرار نیمه‌شب» را جلوی دوربین ببرد. فیلم هم‌چنین شبیه به «اژدهادل» به نظر می‌رسد.
ایده‌ی اولیه فیلم کار مارک سوئیفت و دمیان شنون بوده است. این دو پیش از این با بازتولید سال ۲۰۰۹ «جمعه سیزدهم» در زمینه‌ی فیلم‌های ترسناک تجربه داشتند. علاوه بر این بر روی فیلم «گارد ساحلی» نیز با هم کار کرده‌ بودند.
فیلم جدید بارباکو «پالم اسپرینگز» در حال حاضر در دست ساخت است. دینکلیج نیز اخیرا قراردادی را برای بازی در کمدی «برادران» به همراه جاش برولین امضا کرده است. او پیش از این در درام جنایی I Care A Lot بازی کرده بود. موموآ را نیز در ماه دسامبر در«تل ماسه» دنی ویلنوو در خواهیم دید.

این مطلب برگرفته از نوشته‌ای از جیمز وایت در سایت empireonline.com است.

نوشته جیسون موموآ و پیتر دینکلیج در Good, Bad & Undead جلوی دوربین می‌روند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط