ادگار رایت فیلم زنجیر The Chain را می‌سازد

امتیاز دهید post

کارگردان نابغهٔ فیلم بیبی راننده Baby Driver قصد ساخت اقتباس سینمایی از جدیدترین رمان ادرین مک‌کینتی به نام زنجیر را دارد.
جین گلدمن (کینگزمن: محفل طلایی Kingsman: The Golden Circle و مردان ایکس: کلاس اول X-Men: First Class) نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده خواهد داشت و اریک فلنر، تیم بیون، نیرا پارک و شین سیلرنو در کنار ادگار رایت تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.
داستان زنجیر The Chain درباره زنی به نام ریچل است که دختر یازده ساله‌اش گروگان گرفته می‌شود و تنها راه آزادی او، دزدیدن یک بچه دیگر است و اگر او وظیفه‌اش را به درستی انجام ندهد، فرزندش کشته خواهد شد. ریچل قصد دارد این زنجیره را قطع کند و ماجرای او به عنوان یک قربانی، بازمانده، آدم‌ربا و مجرم روایت می‌شود. کتاب زنجیر در ۴۱ کشور به چاپ رسیده و تقریبا در نیمی از کشورها جزو کتاب‌های پرفروش بوده است.
فعالیت‌های رایت به همین جا ختم نمی‌شود؛ جدیدترین اثر او، دیشب در سوهو Last Night in Soho یک فیلم روان‌شناختی ترسناک است که او را در مقام کارگردان و نویسنده قرار داده و توماسین مک‌کنزی، آنیا تیلور-جوی و مت اسمیت از جمله بازیگران آن هستند. ساخت اقتباس سینمایی از رمان Set My Heart to Five اثر سایمون استفنسون نیز جزو پروژه‌های جدید رایت است که ماجرای یک آدم ماشینی در مواجهه با احساسات را روایت می‌کند.ادگار رایت به تازگی به همراه نیرا پارک، جو کورنیش و ریچل پریور کمپانی تولید Complete Fiction را تاسیس کرده که قرار است در همکاری با نت‌فلیکس، سه سریال تلویزیونی آماده کند.

این مقاله برگرفته از نوشته تایلر هرسکو در سایت indiewire.com است.

نوشته ادگار رایت فیلم زنجیر The Chain را می‌سازد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط