جرارد باتلر در فیلم اکشن مهیج Kandahar بازی خواهد کرد

امتیاز دهید post

اکثر اوقات جرارد باتلر خوش‌شانس بوده و در ژانر اکشن مهیج فیلم‌های بسیار خوبی به او پیشنهاد می‌شود، اتفاقی که این بار با پیشنهاد بازی در فیلم قندهار Kandahar تکرار شده است.
این فیلم همکاری دوباره‌ی باتلر و کارگردان ریک رومن وو خواهد بود. این دو پیش از این در فیلم Angel Has Fallen و فیلم جدید Greenland همکاری کرده بودند. وو فیلم‌نامه‌ی این فیلم جدید را همراه با افسر سابق ارتش میتچل لافورچون نوشته است. در این فیلم باتلر در نقش تام هریس، یک نیروی لباس شخصی سی‌آی‌ای که در خاورمیانه مشغول فعالیت است، جلوی دوربین می‌رود. یک جاسوس ماموریت مخفی او را به خطر انداخته و هویت او را لو می‌دهد. هریس که در یک منطقه‌ی خطرناک گیر افتاده است، به همراه مترجمش به سختی خودشان را به صحرا می‌رسانند تا به قندهار افغانستان رسیده و بتوانند از این طریق از آن‌جا فرار کنند.
لافورچون نسخه‌ی اصلی این فیلم‌نامه را بر اساس تجربه‌اش در آژانس اطلاعات دفاعی در افغانستان درست در زمان افشاگری‌های اسنودن نوشته است و در سال ۲۰۱۶ این فیلم‌نامه مورد توجه کمپانی تولیدی تاندر رود قرار گرفت. در نتیجه می‌توان بااطمینان گفت این فیلم پر از جزئیات دقیق و صحنه‌های اکشن تماشایی خواهد بود.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ای از جیمز وایت در وبسایت empireonline است.

نوشته جرارد باتلر در فیلم اکشن مهیج Kandahar بازی خواهد کرد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط