متیو مک‌کانهی می‌گوید حرفه‌ی کاری‌اش را مدیون جوئل شوماخر است

امتیاز دهید post

به دنبال مرگ جوئل شوماخر در روز دوشنبه، متیو مک‌‌کانهی گفته است اگر این کارگردان او را به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم زمانی برای کشتن A Time to Kill سال ۱۹۹۶ خود انتخاب نکرده بود، او هیچ‌گاه وارد این حرفه نمی‌شد.
مک‌کانهی پیش از بازی در نقش جیک بریگانس در این درام جنایی، بازیگری به نسبت ناشناخته بود. او پیش از آن و در دهه‌ی ۹۰ در نقش‌های کوچکی درAngels in the Outfield، مات و مبهوت Dazed and Confused، کشتار با اره برقی در تگزاس: نسل بعدی و Boys on the Side جلوی دوربین رفته بود و بعد از آن بود که شوماخر او را برای اولین بازی‌اش در نقش شخصیت اصلی انتخاب کرد.
مک‌کانهی درباره‌ی این کارگردان گفته است:” جوئل نه تنها با انتخاب من ریسک کرد، بلکه برای من جنگید. او که می‌دانست استودیو هیچ‌گاه با انتخاب بازیگری ناشناس مثل من برای بازی در نقش اصلی فیلم‌اش موافقت نمی‌کند، صبح یک یکشنبه در یک استودیوی کوچک ناشناخته از من تست گرفت. او به من گفته بود:” حتی اگر فوق‌العاده هم ظاهر شوی، ممکن است هیچ‌گاه نقش را نگیری؛ برای همین نمی‌خواهم همه جا پخش شود که تو تست داده‌ای و قبول نشدی. روزهایی که جلوی دوربین به مشکل می‌خوردم، او همیشه ساده‌ترین نصیحتی که یک کارگردان می‌تواند به یک بازیگر جوان بدهد را به من می‌گفت:”ببین، تو جیک بریگانس هستی. متیو یک شخصیت است، تو خود بریگانس هستی”. اگر جوئل شوماخر آن زمان به من اعتماد نمی‌کرد، هیچ‌گاه نمی‌توانستم به جایی که الان در حرفه‌ی کاری‌ام هستم، برسم.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ای در وبسایت variety.com است.

نوشته متیو مک‌کانهی می‌گوید حرفه‌ی کاری‌اش را مدیون جوئل شوماخر است اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط