کارگردان شزم Shazam! فیلم ترسناک The Culling را کارگردانی میکند

امتیاز دهید post

ژانر مورد علاقه‌ی دیوید اف. سندبرگ که با کارگردانی فیلم شزم Shazam! به شهرت رسید، فیلم‌های ترسناک است(او در حال آماده‌سازی برای ساخت دنباله‌ی فیلم شزم بود که به دنبال شیوع ویروس کرونا در مراحل ساخت این فیلم وقفه افتاد). او با امضای قرارداد فیلم The Culling، بار دیگر بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست.
استیون هرمن که یک تدوینگر موزیک ویدئو است که به ساخت آثار ایندی رو آورده است، فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نوشته است. The Culling داستان یک کشیش را دنبال می‌کند که خودش را به گذران عمر در کلبه‌ای در وسط جنگل محکوم می‌کند و در آن‌جا مقابل شیطانی که در بچگی خانواده‌ی او را آزار داده بود می‌ایستد. داستانی که سندبرگ از پس به تصویر کشیدن آن برمی‌آید.
لاینزگیت حقوق مربوط به این فیلم را خریده است و احتمال می‌‌دهیم بعد از آنکه سندبرگ کار ساخت دنباله‌ی ابرقهرمانی خود را تمام کند، ساخت این فیلم را شروع کند. در نتیجه احتمالا اگر همه چیز خوب پیش برود، ساخت این فیلم سال آینده شروع خواهد شد. سندبرگ هم‌چنین تهیه‌کنندگی این فیلم را توسط کمپانی که همراه با شریک هنری و همسر خود لوتا لوستن تاسیس کرده است، برعهده گرفته است. این زوج در دوران قرنطینه هم پرکار بوده و دو فیلم کوتاه Shadowed و Not Alone In Here را که هر دوی آن‌ها را می‌توان همین حالا به صورت آنلاین تماشا کرد را ساختند.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در سایت empireonline.com است.

نوشته کارگردان شزم Shazam! فیلم ترسناک The Culling را کارگردانی میکند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط