مایکل کیتون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جدید فلش است

امتیاز دهید post

حتی با وجود ایفای نقش‌های اخیرش در آثار دنیای سینمایی مارول، هیچ وقت انتظار بازگشت مایکل کیتون را به این شکل به دنیای ابرقهرمانی را نداشتیم. با این حال به نظر می‌رسد کیتون در حال مذاکره برای بازی دوباره در نقش بت‌من- و یا دستکم بروس وین- در فیلم مستقل شخصیت فلش با بازی ازرا میلر است.
این فیلم که کارگردانی آن را کارگردان فیلم آن، اندی موسکیتی برعهده دارد، فراتر از آن چیزی که تصور می‌کردیم به شخصیت‌های مختلف این دنیای سینمایی خواهد پرداخت. داستان این فیلم به مفهوم چند جهانی پرداخته و چند مدل مختلف از هر شخصیت را در آن خواهیم دید. به این ترکیب شخصیت‌هایی مثل بری آلن میلر که توان گذر در ابعاد را دارند را نیز اضافه کنید.
این ایده‌ای بود که بار اول در Arrowverse تلویزیونی مطرح شد، اثری که در آن نسخه‌های مختلف یک شخصیت در دنیای‌های موازی با هم در ارتباط بودند.
به نظر می‌رسد در صورت امضا شدن قرارداد، کیتون فقط در یک فیلم حاضر نخواهد شد. هدف این است که او در چند فیلم به ایفای نقش بپردازد، چیزی شبیه به شخصیت نیک فری ساموئل ال. جکسون که در چند فیلم مارول بازی کرد.
کیتون در ابتدا در بت‌من Batman سال ۱۹۸۹ تیم برتون در نقش بت‌من جلوی دوربین رفت و پس از آن در بازگشت بت‌من Batman Returns سال ۱۹۹۲ به ایفای نقش پرداخت.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در سایت empireonline است.

نوشته مایکل کیتون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جدید فلش است اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط