دنزل واشنگتن و جولیا رابرتز در Leave The World Behind مقابل هم بازی می‌کنند

امتیاز دهید post

نت‌فلیکس همچنان به سرمایه‌گذاری و خرج کردن پول برای اسم‌ها و فیلم‌های بزرگ در جنگ‌های مزایده‌ای ادامه می‌دهد. جهان را پشت سر بگذار Leave The World Behind جدیدترین پیروزی این کمپانی است که جولیا رابرتز و دنزل واشنگتن بازیگران نقش اصلی آن خواهند بود.
سم اسماعیل سازنده سریال آقای ربات Mr. Robot که با رابرتز در هوم‌کامینگ Homecoming نیز همکاری داشته، قرار است نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این درام جدید را بر عهده بگیرید. داستان این فیلم اقتباسی از رمان جدید رومان آلام گرفته شده است.
جهان را پشت سر بگذار Leave The World Behind ماجرای زوجی به نام آماندا و کِلی و سفر آنها به همراه بچه‌هایشان به یک منطقه دورافتاده است. بازگشت غیرمنتظره خانواده‌ صاحب‌خانه و مشکلاتی که در منطقه پیش آمده، تعطیلات این خانواده را دچار چالش می‌کند. مسائل خانوادگی، نژادی، طبقه اجتماعی و رفتارهای انسان در شرایط بحرانی از جمله موضوعاتی هستند که در این فیلم به آنها اشاره خواهد شد.
این اولین همکاری دوباره واشنگتن و رابرتز پس از بازی در پرونده پلیکان The Pelican Brief در سال ۱۹۹۳ است. هنوز تاریخ دقیقی برای شروع فیلم‌برداری جهان را پشت سر بگذار Leave The World Behind مشخص نشده است.

این مقاله برگرفته از نوشته جمیز وایت در سایت empireonline.com است.

نوشته دنزل واشنگتن و جولیا رابرتز در Leave The World Behind مقابل هم بازی می‌کنند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط