HBO Max از آثار جدیدش رونمایی کرد

امتیاز دهید post

اچ‌بی‌او مکس تبلیغ پر زرق و برقی را پخش کرده است که در آن تعداد زیادی فیلم و سریال جدید و هم‌چنین اسم‌هایی آشنا به چشم می‌خورد. در میان این اسم‌ها می‌توان به اولین تصاویر از Raised by Wolves ریدلی اسکات و Let Them All Talk استیون سودربرگ با بازی مریل استریپ اشاره کنیم. چندین ماه است که انتظارها برای تماشای Raised by Wolves اسکات بالا رفته است و طرفداران هیجان‌زده منتظر پخش این سریال هستند. این سریال بر روی دو ربات انسانی تمرکز می‌کند که چند بچه‌ی انسان را بر روی سیاره‌ای مرموز بزرگ می‌کنند. با اینکه از تصاویر مربوط به این سریال در این تبلیغ اطلاعات، چیز مهمی را نمی‌توان فهمید، اما در همین چند قسمت کوتاه نیز‌ می‌توان تصاویر پس‌زمینه بسیار زیبا و رباتی که به سمت تعداد زیادی گلوله می‌رود را تشخیص داد.
Let Them All Talk که در آن استریپ به ایفای نقش پرداخته است، داستان نویسنده‌ی مشهوری که به همراه یکی از دوستانش به شناخت دوباره‌ی خودش می‌پردازد را روایت می‌کند. در این فیلم دایان ویست، کندیس برگن، جما چان و لوکاس هجز نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Raised by Wolves

سایر آثار جدید اچ‌بی‌او مکس که در این تبلیغ به چشم می‌خورند می‌توان به سریال The Flight Attendant با بازی کیلی کوئوکو، فیلم جدید An American Pickle، سریال مستند Expecting Amy ایمی شومر، کمدی بین‌المللی Frayed، فصل‌های جدید Search Party و Doom Patrol و انیمیشن‌های Close Enough، Adventure Time: Distant Lands-BMO، Summer Camp Island و Infinity Train اشاره کرد. هم‌چنین در این تبلیغ اشاره‌ای به قسمت جدید دوستان که مخاطبان مدت زیادی است انتظار آن را می‌کشند شده است، البته هنوز از تاریخ پخش این قسمت جدید و سایر برنامه‌های اچ‌بی‌او مکس اطلاعاتی در دست نیست. قسمت جدید دوستان قرار بود در زمان شروع به کار اچ‌بی‌او مکس در ماه می پخش شود، که به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد.
اچ‌بی‌او مکس ۲۷ می با چند فیلم شروع به کار کرد، فیلم‌هایی که هیچ‌کدام از آن‌ها به انداز‌ه‌ی The Mandalorian که دیزنی+ سال پیش کار خودش را با پخش آن شروع کرده بود، سر و صدا به پا نکرد.

Frayed
Frayed

با این حال اچ‌بی‌او مکس در آرشیو خود تعداد زیادی آثار بسیار قوی از جمله تمام آثار اچ‌بی‌او را دارد. علاوه بر این آثار جدیدی دیگری هم هستند که در این تبلیغ حرفی از آن‌ها به میان نیامده است.
سخنگوی وارنر مدیا اینترتینمنت، رابر گرینبلت در بیانیه‌ای گفته است:” این افتخار را داریم که با چند تا از بهترین روایت‌گران خلاق این صنعت همکاری کنیم و افتخار می‌کنیم که این توانایی را داریم که پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری صداهای خاص‌شان قرار دهیم. مخاطبان از تعداد و کیفیت داستان‌های خاص و متنوع اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس شگفت‌زده خواهند شد. به طور مثال بازگشت داستان‌های محبوب His Dark Materials’ و Search Party و یا داستان‌های جدیدی مثل An American Pickle و Lovecraft Country را خواهیم داشت. در این شبکه برای هر سلیقه‌ای فیلم و یا سریالی وجود دارد و ما از اینکه می‌توانیم مخاطبان را به هیجان بیاوریم، بسیار خوشحال هستیم.”
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی تایلر هرسکو در وبسایت indiewire است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته HBO Max از آثار جدیدش رونمایی کرد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط